Головна » Гостьова книга

Ім’я *:
Місто:
Email:
Код *:

Сторінки: 1 2 3 ... 18 19 »
Показано 1-50 з 937 повідомлень

937. Катерина, Херсон   (24.01.2020 21:43) E-mail
Здравствуйте. Не работает личный кабинет. Когда заработает???

936. олексій, посад-покровське   (24.01.2020 17:43) E-mail
чому при вході немає графи особового раунку?

935. олексій, посад-покровське   (24.01.2020 17:38) E-mail
не можу зайти в свій кабінет

934. Анатолий, С.Молочное.чаплинский р-н   (24.01.2020 05:03) E-mail
Не могу зарегистрироваться в личном кабинете.лицевой счет 19011 и последняя проплата 1176гр.пишет .что не совпадает проплата и счет.

933. ирина, город Херсон   (23.01.2020 20:05) E-mail
лицевой счет 210998 сколько льготных кубов ,как участнику боевых действий

932. ирина, город Херсон   (23.01.2020 20:01) E-mail
где льготные кубы ,как участника боевых действий.

931. ирина, город Херсон   (23.01.2020 19:57) E-mail
муж участник боевых действий , почему в личном кабинете не обозначены льготы не в деньгах или кубах газа, как было раньше.

930. Наталья Николаевна, Nova Kahovka   (23.01.2020 16:52) E-mail
Верните старый сайт! Или подскажите, где теперь я могу найти информацию о всех своих платежах на новом сайте. Предыдущие показания я тоже не вижу. Очень неудобно таким недосайтом пользоваться. Вы понимаете, что из за этого в ваших отделениях очереди в 10 раз увеличатся?

929. Елена, Херсон   (23.01.2020 05:11) E-mail
13 Северная 104 нет газа
Відповідь: Будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз

928. Ирина Сумина, Херсон   (19.01.2020 14:36) E-mail
Невозможно зарегестрироваться из за несовпадения суми....что туда внести?
Відповідь: Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі.
Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку.
Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму.
Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87

927. Татьяна, Херсон   (17.01.2020 19:55) E-mail
Лицевой счет 16082119 Патона 2/1 кв 21.Мне нужна последняя оплата за газ,чтобы змрегестрироваться в личном кабинете.
Відповідь: Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі.
Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку.
Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму.
Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87

926. Ирина, с. Клины   (16.01.2020 10:50) E-mail
Не возможно создать личный кабинет из за несовпадений счета и последней проплаты.Что делать?
Відповідь: Зазначте свій населений пункт та особовий рахунок

925. Александр, г.Херсон   (15.01.2020 17:08) E-mail
Доброго времени суток. Скажите, пожалуйста, где и когда можно будет узнать тариф на абонплату. Спасибо за ответ. С уважением Александр
Відповідь: ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО З 01 СІЧНЯ 2020 РОКУ ЦІНА ГАЗУ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ БЕЗ УРАХУВАННЯ ТАРИФУ НА ПОСЛУГИ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ДЛЯ АТ "ХЕРСОНГАЗ", ВАРТІСТЬ ЯКИХ НЕОБХІДНО СПЛАЧУВАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ОПЕРАТОРУ ГРМ. ЗА ДОДАТКОВИМИ РОЗ'ЯСНЕННЯМИ З ПИТАНЬ ОПЛАТИ ВАРТОСТІ ПОСЛУГ РОЗПОДІЛУ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПРОПОНУЄМО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ОПЕРАТОРА ГРМ (АТ "ХЕРСОНГАЗ").

924. Деркач Сергій Іванович, Скадовськ   (15.01.2020 15:07) E-mail
9515
Відповідь: Будь ласка уточніть ваше питання.

923. Николай, Чорнобаевка   (14.01.2020 19:52) E-mail
Не возможно создать личный кабинет из за несовпадений счета и последней проплаты .Вся информация указана правильно. Как решить вопрос?
Відповідь: Зазначте свій особовий рахунок.

922. Наталия, Херсон   (10.01.2020 14:39) E-mail
Какой тариф по Херсону на транспортировку газа ? Нашла в фейсбуке данные по областям, но Херсонская область не указана. И ещё данные надаю в личном кабинете, плачу через Приват-24, будут ли приходить квитанции ( до сих пор их не было) или все данные будут указаны в личном кабинете?
Відповідь: Звертаємо увагу, що з 01 січня 2020 року ціна газу зазначається без урахування тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ «Херсонгаз», вартість яких необхідно сплачувати безпосередньо Оператору ГРМ. За додатковими роз’ясненнями з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу пропонуємо звертатися до Оператора ГРМ (АТ «Херсонгаз»).

921. Катерина, м.Олешки   (09.01.2020 18:34) E-mail
А можливо це зробити он-лайн на сайті?
Відповідь: Ні. Ви можете надіслати усі документи укрпоштою

920. Катерина, М. Олешки Херсонська область   (09.01.2020 11:38) E-mail
Доброго дня. Відбулася зміна власника дому. Що потрібно для переоформлення договору на газопостачання?
Відповідь: Якщо сталася зміна власника, необхідно звернутися власнику будівлі до найближчого абонпункту ТОВ «Херсонрегіонгаз» з документами:
особисті документи власника житлового приміщення (паспорт та код), документи на право власності, технічні документи на домоволодіння та газифікацію,
документ-причина переоформлення особового рахунку (свідоцтво про смерть, виписка, купівля , вступ у спадок, довідка про склад сім'ї та ін), квитанції про оплату за газ.
Якщо власник не один — необхідно письмова згода у довільній формі інших співласників.

919. Іщенко Олена, Нова Каховка   (08.01.2020 17:08) E-mail
Переглянула розрахунки за 2019 рік за адресою Нова Каховка, пр.Перемоги 17=57 о/р 10929 задалась питанням: що це за колонка корегування? Звідки такі дорахування? Поясніть, будь ласка, поки дуже обурена.
Відповідь: З огляду на нерегулярність надання показників лічильника, вам здійснено перерахування за фактичимими показниками. Для отриманнябільш детальної інформації рекомендуємо звернутися до найближчого абопнукту.

918. Инна, Херсон   (04.01.2020 12:58) E-mail
Добрый день! Оплачивали за газ но в платёжке не указали лс и адрес, теперь висит задолженность. Оплата производилась с карты которая на данный момент закрыта, то есть о возврате сред тв речь не идёт. Каким образом передать платёжку, или как поступить в данной ситуации?
Відповідь: Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на Херсонрегіонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із листом банку та заявою звернутися до найближчого абонпункту.

917. Татьяна, Херсон   (03.01.2020 23:31) E-mail
Здравствуйте! Хотелось бы выяснить, будет ли с цены за газ в январе 6 913,992 грн вычтена цена транспортировки , которую надо будет оплачивать отдельно? Спасибо
Відповідь: з 01 січня 2020 року ціна газу зазначається без урахування тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ «Херсонгаз», вартість яких необхідно сплачувати безпосередньо Оператору ГРМ. За додатковими роз’ясненнями з питань оплати вартості послуг розподілу природного газу пропонуємо звертатися до Оператора ГРМ (АТ «Херсонгаз»).

916. Інна, смт. Любимівка   (03.01.2020 21:59) E-mail
я вже 1000000 раз не можу відправити показники, і звірити їх. Через те, що пише, пошту не знайдено! Ви якось там перевіряйте, що у Вас там! Ічому я не можу туди зайти з реєстрацією! Чи Ви так робите, бо Вам вигідно?!
Відповідь: Уточніть свої реєстраційні дані.

915. Тетяна, Херсон   (03.01.2020 16:21) E-mail
Добрый вечер. По лицевому счёту 238675 не могу оплатить газ. Это первая проплата, в частный дом только провели и подключили газ. В приват 24 пишет "данные не обнаружены".
Відповідь: Приватбанк має усі реквізити для оплати, спробуйте створити платіж вручну.

914. Нечитайло Людмила Петровна, с. Киселевка, Белозерский район   (02.01.2020 21:00) E-mail
У меня вчера, был украден газовый счетчик. Я вызвала полицию и газовую службу(104). Полиция составила акт о краже, а служба 104 перекрыла и опломбировала газовую трубу.
Сегодня,2.01.2020, я обратилась в Белозерку с просьбой подключить газ в мой дом.
Новый счетчик я купила, отвезла на поверку, но его вернут только 9 числа, в лучшем случае. Но в Белозерском отделении «Херсонрегионгаза» подключать газ временно мне отказались, сославшись на то, что если украден счетчик, то этого делать нельзя.
В эту ситуацию я попала не по собственной прихоти, и что мне делать, если я готовлю пищу на газовой плите, и мой дом отапливается газом и если будет мороз, то отопление выйдет из строя.
Ответьте мне, куда мне нужно обратиться, чтобы на меня обратили внимание и выполнили мою просьбу?
Відповідь: Будь ласка зверніться із цього питання до АТ Херсонгаз.

913. Елена, Херсон   (01.01.2020 20:58) E-mail
Почему задолженность 348,76 грн по л/с 53482 г Херсон с ОДНОЙ ГАЗОВОЙ ПЛИТОЙ !!! в квартире никто не живет, показания не меняются, по 50 м3 на плиты в нежилых квартирах разбрасываете? исправьте данные, а именно по состоянию на 02/01/2020 г на счетчике всего лишь 00146 м3. Если долг не пересчитаете буду обращаться в Антимонопольный с жалобой.
Відповідь: Останній раз ви надавали показники 07.02.19.
Нагадуємо, що показники надаються щомісяця з 01 по 05 число включно.
Якщо у приміщенні ніхто не проживає, рекомендуємо вам надати інформацію (письмову заяву) або звернутися для опломбування вводу з міркувань безпеки та попередження витоків газу.

912. Екатерина, Великоолександрівка   (26.12.2019 11:52) E-mail
Як оновити новий пароль для входу в систему із новими електроным адресом
Відповідь: Ел адреса - є логіном, для її зміни необхідно пройти нову реєстрацію.
Для відновлення паролю натисніть "забув пароль"

911. Владислав, Білозерка   (25.12.2019 11:26) E-mail
Как узнать какая задолженность о/р 13321 ?
Відповідь: Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою
http://194.79.22.199: 8080/кабінет/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ або зверніться до місцевої абонслужби

910. Светлана Грунина, Херсон   (23.12.2019 13:55) E-mail
Добрый день! Хочу зарегистрировать в личном кабинете свою соседку Гинкул Людмилу Петровну (лицевой счет 222633). Дело в том, что она инвалид, не имеет возможности передавать показания счетчика и следить за оплатой. Оплату производит ее сын, который проживает в другом городе. Она нервничает из-за того, что не знает произведена оплата или нет. Я хотела зарегистрировать ее в личном кабинете на своей второй почте (т.к. мой лицевой счет тоже зарегистрирован в личном кабинете). Но у меня не получается - не приход подтверждение на почту, может, потому что один ай-ти адрес? Помогите, пожалуйста, зарегистрировать. Ее телефон 465-840 и 0957065933 (правда, она плохо слышит) Мой телефон 050 591 56 84.
Відповідь: Ви можете зареєструвати кілька особових рахунків на 1 ел пошту.
Доя перевірки реєстраційних даних зазначте населений пункт та особовий рахунок

909. Ирина, Геническ   (20.12.2019 13:28) E-mail
Відповідь: Перед проведенням оплати будь ласка уважно перевіряйте реквізити оплати, населений пункт та особовий рахунок.
При вірно вказаних реквізитах, платіж зараховується атвоматично.
Серьезно????? Найдите отличия.
Реквизиты счета:
ТОВ "Херсонрегiонгаз"
ЄДРПОУ 39500143, р/р UA823223130000026031000001473
МФО 322313
Квитанция:
Отримувач: ТОВХерсонрегионгаз
Код отримувача: 39500143
IBAN: UA823223130000026031000001473
Призначення: за газ о/р 18913 Геническ ....
Відповідь: Останній платіж надійшов 31.10.2019. Для пошуку платежу зверніться до банківської установи.

908. Юрий Лихачёв, Херсон   (19.12.2019 23:15) E-mail
С 15.10.2019года не пользуюсь газовой плитой. Общежитие, общая кухня, газовая на 3 лицевых счета. Прошу сделать мне перерасчёт по лицевому 16081782. Так как на меня вешают долги доброжелательные соседи. Телефон для связи 0971535898
Відповідь: Для перерахунку необхідна письмова заява від сусідів про те, що вони не заперечують проти сплати за спожитий газ на 2 особових рахунки замість 3.

907. Ирина, Геническ   (19.12.2019 13:49) E-mail
28/11/2019 произведена оплата по новым реквизитам (IBAN) через интернет-банкинг АВАЛЬ, на лицевой счет 18913 деньги не поступили и в банк не вернулись. Реквизиты получателя правильные.

Аналогичная ситуация был при смене счетов после переименования. Платеж "затерялся" и о чудо! после того потратила полдня для написания заявления - деньги нашлись.

Может бухгалтерам нужно внимательней разрабатывать выписки из банка?
Відповідь: Перед проведенням оплати будь ласка уважно перевіряйте реквізити оплати, населений пункт та особовий рахунок.
При вірно вказаних реквізитах, платіж зараховується атвоматично.

906. Андрей, Гола Пристань   (19.12.2019 10:00) E-mail
Не работает сайт для дачи показаний.
Відповідь: Показники приймаються з01 по 05 число включно.

905. Ольга, Олешки   (16.12.2019 21:29) E-mail
Лицевой счёт 7208,оплатила через приват 24- 2100гривен,хочу создать личный кабинет,и не могу пишет указана неверная последняя оплата
Відповідь: Ваша оплата надійшла 06.12.19

904. Агафонова, Херсон   (16.12.2019 13:54) E-mail
30.05.2019 был установлен новый газовый счетчик ЕГЛ 1,6 .В декабре месяце перестал показывать на табло данные. л.сч № 45096927,Куда обращаться ???.Все телефоны Херсонрегиона не отвечают.
Відповідь: Зверніться до АТ Херсонгаз

903. Володимир, Олешки   (12.12.2019 09:40) E-mail
Ел. адреса прописана вручну, лист не надходить. Відновіть особистий кабінет за номером тел. 954099577
Відповідь: Відновити доступ до особового кабінету через відновлення паролю може тільки той, хто його створив.

902. Володимир, Олешки   (12.12.2019 00:01) E-mail
Все, що ви рекомендуєте зроблено багато разів. Почуйте мене. На відновлення паролю сторінка http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ не дає відправок на мою пошту (Особистий кабінет споживача закритий. На функцію "Забув пароль" - лист не надходить протягом 20 хвл. І ніяк відновлення паролю не відбувається). Будь ласка, не відписуйтесь, я прошу вирішити мою проблему. Обовязково переглядаю папку СПАМ.
Відповідь: Під час входу уважно прописуйте ел адресу, не копіюйте а внесіть вручну. Якщо пошта вірна- лист надійде протягом 20 хвл.

901. Анна, Херсон   (10.12.2019 14:45) E-mail
Добрый день,как же можно оплатить за газ до 10 числа,если сейчас 10 декабря,14.40,а счет еще не сформирован, когда будет отрегулирована программа? Или сайт с личным кабинетом для галочки,а не для потребителя?
Відповідь: Інформація про рахунки оновлюється, просимо вибачення за затримку

900. Андрій,   (10.12.2019 13:46) E-mail
Доброго дня.
Дуже дивує ситуація із друком рахунку.
Як відомо заплатити потрібно до десятого числа наступного місяця за розрахунковим. Тобто сьогодні останній день, коли мені можна заплатити за газ. Але рахунок за газ досі не можна роздрукувати. Інформації для звіряння розрахунків досі немає в кабінеті.
Я вже задавав це запитання близько року тому за телефоном. У відповідь отримав щось схоже на "наша система так працює".
Це дуже не зручно.
Усі подібні системи надають можливість друку рахунку для оплати до закінчення терміну оплати.
Чому ваша система працює нелогічно щодо друку рахунків?
Чи плануєте ви змінювати це?
Чи є альтернативні варіанти отримати рахунок в електронному вигляді для звірки суми оплати до закінчення терміну оплати (бажано за кілька днів)?
Відповідь: Інформація про рахунки оновлюється, просимо вибачення за затримку

899. Татьяна, Херсон   (10.12.2019 12:18) E-mail
Уважаемые. Вы собираетесь когда-то передать обновленные реквизиты в Монобанк? Пишу уже третий раз. Каждый раз получаю ответ, что реквизиты переданы. Я так понимаю, проверить, переданы ли реквизиты КОНКРЕТНО в Монобанк, никто не удосужился. В Монобанке приняли мое обращение по поводу изменения реквизитов. Цитирую ответ: "Ситуация следующая: со всеми компаниями у нас заключен договор. Т.е. при отправке нам данных, что необходимо изменить реквизиты (расчетный счет и мфо) на IBAN, мы это сразу же делаем. Мы передали сразу на проверку эту информацию, обновлённых реквизитов не поступало. Как только они нам будут предоставлены, мы сразу их обновим. К сожалению, в одностороннем порядке это сделать нет возможности." Будьте так любезны, проясните ситуацию.
Відповідь: На організацію Монобанк надіслано листа про зміну реквізитів №190812/б/02 від 12.08.19.
Повторно рекомендований лист надіслано укрпоштою 02.11.2019

898. Володимир, Олешки   (09.12.2019 22:13) E-mail
(894. Володимир, Олешки (05.12.2019 19:49)
Особовий рахунок № 3216. Відповідь: Ви зареєстровані на ел адресу volodymyrzyuz@gmail.com ).

Вибачте, ел адреса volodymyrzyuz@gmail.com дійсно моя - так. Але я прошу допомогти відновити "Особистий кабінет споживача". На відновлення паролю сторінка http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ не дає відправок на мою пошту (відновлення паролю). Будь ласка...
Відповідь: Для відновлення паролю необхідно натиснути функцію "Забув пароль" - лист надійде протягом 20 хвл. Обовязково перегляньте папку СПАМ

897. Светлана, Херсон   (08.12.2019 07:56) E-mail
к вопросу 892 - к Вашему сведению (если Вы не знаете) Приватбанк берет комиссию 3 гривны, т.е. получается, что у меня нет никакой возможности платить за газ без комиссии. Я считаю, что у абонента должно быть такое право.
Відповідь: Згідно рішення КМУ постачальник газу сплачує банку комісію за
обслуговування населення у розмірі 0,3 % від суми платежу. Усі інші
платежі - самостійно виставляє банк.

896. Лидия, нова збурєвка   (07.12.2019 17:17) E-mail
Пополняла счет 5 дней назад через приват. деньги на счет ещё досех пор не прийшли?
Відповідь: Важіть свій особовий рахунок

895. татьяа, херсон   (05.12.2019 19:58) E-mail
сегодня 5 декабря,,,,,внести показания невозможно,,,что делать,,,по ходу проблема не только у меня,,,,может ваши великие создателис сайта подумают и сделают както проще,,,,подумайте и дозвониться тоже невозможно,,,, особистий рахунок 226714,,,показание 44014,,,,спасибо может так получится
Відповідь: Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://khersonregiongas.com.ua/

894. Володимир, Олешки   (05.12.2019 19:49) E-mail
Особовий рахунок № 3216. Прошу допомогти відновити "Особистий кабінет споживача". Два місяця (Служба підтримки сервісу з питань реєстрації та роботи у програмі ) не виходить на зв’язок. На відновлення паролю сторінка не дає відправок на мою пошту.
Відповідь: Ви зареєстровані на ел адресу volodymyrzyuz@gmail.com

893. Светлана, Херсон   (05.12.2019 09:40) E-mail
Где можно провести оплату за газ без комиссии? Банковских карт я не имею.
Відповідь: У будь-якому відділенні Приватбанку

892. Світлана, Херсон   (04.12.2019 23:59) E-mail
Чому не можливо створити особистий кабінет?
Відповідь: Будь ласка уточніть ваше питання

891. Stepan Duhota, [khajiitclaw]   (04.12.2019 09:43)
вроде получилось подать показания, только сайт по другому выглядит. пробуйте

890. Алла, Херсон   (04.12.2019 08:38) E-mail
Не работает сай и в Вайбере не берете показания
Показания счётчика на 04.12 2019 год
76708
Р/с 229716 .
Відповідь: Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://khersonregiongas.com.ua/

Вайбер бот працює без збоїв

889. Тетяна, Херсон   (04.12.2019 08:16) E-mail
3 день не працює цей сайт.
л/с 14096334 покази 26649
Відповідь: Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://khersonregiongas.com.ua/

888. Наталья Щедрова,   (04.12.2019 08:16) E-mail
Не могу зайти в личный кабинет, не работает сайт!!! И так, практически, каждый месяц!!!
Відповідь: Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://khersonregiongas.com.ua/