Головна » Гостьова книга

Ім’я *:
Місто:
Email:
Код *:

Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 »
Показано 201-250 з 502 повідомлень

302. Максим, Берислав   (29.03.2018 07:13) E-mail
Доброго дня! л/с 7027. в системі газ/клієнт не обновились дані про проплату, оплатив 1 березня
Відповідь: Дані про оплати/перерахунки/зміни особового рахунку за поточний місяць оновлюються щомісяця до 10 числа наступного місяця.

301. Алексей, Геническ   (15.03.2018 15:16) E-mail
Л/с 16376. Подскажите электронный адрес по которому я могу обратиться в вашу организацию с заявлением, в официальном порядке?
Відповідь: Вы можете письменно обратиться на имя директора ООО Херсонрегионгаз Пестрецовой С.В.
Бизнес-центр, Михайловская (Петренко) 18, 2 эт., Херсон 73025

300. Алексей, Геническ   (15.03.2018 13:23) E-mail
Л/с 16376 ответ выслан на ваш email
Відповідь: Ответ отправлен вам по email

299. Алексей, Геническ   (15.03.2018 11:38) E-mail
Л/с 16376 представители приват банка имели разговор с главным бухгалтером вашего предприятия по поводу платежа на сумму 1244 грн. От 01.02.2018 г. Им было сообщено что данный платёж зачислен. О чем я был информирован в телефонном режиме. Проверьте ещё разок. Хорошо проверьте!
Відповідь: Телефонный разговор не является подтверждением банковского платежа, даже если он и состоялся. Вы письменно обращались в банк? Что вам ответили письменно? Приняли ли ваше заявление и от какого числа ?

298. Алексей, Геническ   (15.03.2018 11:10) E-mail
Здравствуйте. Л/с 16376 . Прошу Вас уточнить и сообщить о поступлении платежа за газ от 01.02.2018г. на сумму 1244 грн.
Відповідь: Платежа/письма из банка на указанную сумм не поступало.

297. Ірина, Нова Каховка   (14.03.2018 11:44) E-mail
Моє повідомлення № 281 ви нахабним чином проігнорували і знехтували надавати роз'яснення, змушуючи мене в черговий раз звертатися до вас з одним і тим же питанням, а саме: як це ви "без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси" надавали відповідь на мої повідомлення № 260, 261, 262, 264, 266, 267, 268, 269 ? Особливо мене цікавить, що Ви "без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси" заявляєте, що на мої звернення, нібито, надавалися відповіді.

При цьому, ваша заява, що "в різних сайтах, адресах працюють різні інформаційні системи. Тобто дана адреса s***@ukr.net ніяк не звязана із гостьової книгою до якої ви зараз пишете..." - СУПЕРЕЧИТЬ попереднім вашим заявам.
Відповідь: Без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси - питання не розглядаються. Будь ласка вкажіть свої дані.

296. Ірина, Нова Каховка   (13.03.2018 15:55) E-mail
На моє повідомлення № 287 ви написали (цитую): "Шановна Ірино, знову звертаємося до вас із проханням: для вирішення Вашого питання необхідно знати Вашу адресу в м Нова Каховка або особовий рахзунок. В різних сайтах, адресах працюють різні інформаційні системи.
Якщо вам дійсно потрібна відповідь - будь ласка вкажіть вашу адресу".

В черговий раз зауважу, що у відповідь на ваше прохання у повідомленні № 280, надіслане на мою електронну адресу, - я детально зазначила своє прізвище, ім'я та по-батькові, повність свою поштову адресу, свою електронну адресу та номер особового рахунку ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ, яку я надіслала на вашу електронну адресу:

khersonregiongas.com.ua <s***@ukr.net>

і не робіть з мене дуру, звинувачуючи, що я, нібито, не розумію про що ви просите.
Відповідь: Ще раз надаємо розяснення: в різних сайтах, адресах працюють різні інформаційні системи. Тобто дана адреса s***@ukr.net ніяк не звязана із гостьової книгою до якої ви зараз пишете і до неї доступу у адміністратора та приймальні підприємства немає. Тому, для відповіді тут - у гостьовій книзі - необхідно вказати свій особовий рахунок або адресу.

295. Алексей, Геническ   (13.03.2018 10:35) E-mail
Л/с 16376 в ответ на Ваше письмо, отправил фото копию квитанции об оплате. Пожайлуста не поленитесь проверить. В банк уже ходил . Ваша организация письма по таким вопросам не принимает.
Відповідь: Все верно, по поиску платежа письмо необходимо только из банка о чем гласит предыдущий пост.

294. Алексей, Геническ   (13.03.2018 07:30) E-mail
Здравствуйте. Мой л/с 16376, г. Геническ. Мною 01.02.2018 года в 17.05,через приват 24 была совершена оплата газа, за период Январь 2018 г на сумму 1244 грн. По настоящий момент денежные средства ваша организация не получила. Call center приват банка подтверждает перевод денежных средств, на указанные на сайте реквизиты. Копия квитанции об оплате была мною предоставлена в Геническом отделение. Подскажите процедуру поиска уплаченных мною денег? На какой адрес и имя писать гневное заявление? В банке деньги отправили. Вы не получили!
Відповідь: Указанная вами сумма не поступила, для решения вопроса вам необходимо обратиться с заявлением в банк для проверки реквизитов платежа и его дальнейшего розыска. По письму из банка на вашем лс будут проведены корректировки в течение 3 рабочих дней.

293. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 17:00) E-mail
На моє повідомлення № 285 Ви написали (цитую): "Шановна Ірино, втретє звертаємося до вас із проханням, для вирішення питання вкажіть свою адресу або особовий рахунок".
Але, зауважу, що на моє повідомлення № 280 ви теж саме писали.
Свою відповідь ви надіслали і на цей сайт, і на мою електронну адресу, яку я зазначаю при оформленні повідомлень.
У відповідь на ваше прохання, надіслане на мою електронну адресу я детально зазначила своє прізвище, ім'я та по-батькові, повність свою поштову адресу, свою електронну адресу та номер особового рахунку ЧИТАЙТЕ УВАЖНО ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ.
Але ви проігнорували мій лист і продовжуєте писати свої нісенітниці.
Якщо ви не надасте мені копію листа, про який я веду мову у своєму повідомленні № 280, - я буду змушена на цьому сайті повідомляти на яку електронну адресу я надсилала свою конфіденційну інформацію.
Відповідь: Шановна Ірино, знову звертаємося до вас із проханням: для вирішення Вашого питання необхідно знати Вашу адресу в м Нова Каховка або особовий рахунок. В різних сайтах, адресах працюють різні інформаційні системи.
Якщо вам дійсно потрібна відповідь - будь ласка вкажіть вашу адресу.

292. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 16:50) E-mail
Стосовно того, що Ви пишете (цитую): "Без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси - питання не розглядаються. Будь ласка вкажіть свої дані", - зауважу наступне: при написанні повідомлень на цьому сайті існують рядки "Ім’я *:" ; "Місто:"; "Email:", - які я завжди заповнюю, тому УВАЖНО ЧИТАЙТЕ цю інформацію.

Крім того, відповіді на повідомлення ви надсилаєте на мою електронну адресу, яку я вказую при оформленні повідомлень, тому УВАЖНО ЧИТАЙТЕ цю інформацію.

До речі, ви не відповіли на моє повідомлення № 281, проігнорувавши його зовсім, а потім будете розповсюджувати неправдиву інформацію, що відповіді, нібито, надаються.

291. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 16:42) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 282-283-284: Всю конфіденційну інформацію, яка потрібна для входу до особистого кабінету - міг знати лише контролер, або інший працівник "Херсонгаз" - бабуся з вулиці не знає цих даних.

Тобто, контролер 26 грудня 2017 р. зняв конкретні показники лічильника, але не ввів ці дані 26 грудня, а через вісім днів ввів зовсім інші показники лічильника, а коли 03 січня 2018 р. я вводила правдиві показники - вони вже не приймалися.
З моєї сторони не було нічого порушено, тому не потрібно мене звинувачувати в тому, що хтось із працівників Херсонгаз самовільно перевищив свої повноваження і ввів неправдиву інформацію.
Відповідь: Шановна Ірино, втретє звертаємося до вас із проханням, для вирішення питання вкажіть свою адресу або особовий рахунок.

290. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 16:39) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 282-283: А насправді дії відбувалися наступним чином: 26 грудня 2017 р. контролер (чоловік) зняв показання газового лічильника, але не вніс ці дані 26 грудня 2017 р.
31 грудня 2017 р. я через особистий кабінет внесла показники лічильника, які були на момент 31 грудня 2017 р.
Так як показники лічильника потрібно вносити з 01 по 05 число кожного місяця, тому 03 січня 2018 р. я знову через особистий кабінет почала вносити ті ж самі дані, які я вносила 31 грудня 2017 р., але ці показники вже не приймалися, так як 02 січня 2018 р. були внесені інші показники, які були біле тих показинків, які я вносила.

289. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 15:23) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 282:

Далі Ви почали мене вчити, коли саме і яким чином потрібно передавати показники лічильника - перелічили сім пунктів, а потім констатуєте (цитую): "В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом".

Цими ствердженнями Ви, не знаючи всієї ситуації, почали захищати протиправні дії контролерів, звинувачуючи мене в тому, що я, нібито, несвоєчасно повідомила показники лічильника.
Відповідь: Без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси - питання не розглядаються. Будь ласка вкажіть свої дані та ваше питання.

288. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 15:22) E-mail
У повідомленні № 262 я зазначала, що контролери знімають одні показники газових лічильників і самовільно вводять на сайті зовсім інші показники, а потім із-за не співпадання цих даних у людей з'являються якісь "борги", які вимагають оплатити - інакше - відріжуть газ.

На це повідомлення Ви написали (цитую): "Контролери вносять показаники на дату свого виходу на адресу.
Відповідно до Кодексу газорозподільних мереж ( надалі- ГРМ), щомісяця з 01 по 05 число (не 06 та не 31 числа) абонент зобов'язаний повідомляти показання лічильника"

287. Ірина, Нова Каховка   (12.03.2018 12:55) E-mail
На моє повідомлення № 280 Ви написали (цитую): "Без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси - питання не розглядаються. Будь ласка вкажіть свої дані".

З цього приводу виникає питання, як же Ви "без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси" надавали відповідь на мої повідомлення № 260, 261, 262, 264, 266, 267, 268, 269 ?

Особливо мене цікавить, що Ви "без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси" заявляєте, що на мої звернення, нібито, надавалися відповіді.

Ось так, як Ви "надали" відповідь на моє повідомлення № 280 - так само і на всі інші звернення "надаються" відповіді.

286. Ірина, Нова Каховка   (07.03.2018 16:42) E-mail
У повідомленні № 268 Ви написали (цитую): "Відповідь з електронного кабінету надається протягом години,в окремих випадках- на наступний день. Усі листи на адресу secretary@khersonregiongas.com.ua отримано, відповіді вам надіслано укрпоштою 28.12.17 та 17.01.18"
Невідомо, скільки триває ГОДИНА у працівників ТОВ "Херсонрегіонгаз", але до теперішнього часу відповідей по суті на мої звернення, зазначені у повідомленні № 268 - так і не спромоглися надати.
А відписки з різноманітними нісенітницями - це не відповіді по суті.
Називайте речі своїми іменами.
Крім того, через Укрпошту я не отримувала відповідь на свою заяву від 12 січня 2018 р. Якщо мені, дійсно, надсилали цю відповідь, то прошу відсканувати Ваш екземпляр та надіслати мені на мою електронну адресу.
Відповідь: Без вказання населенного пункту, особового рахунку або адреси - питання не розглядаються. Будь ласка вкажіть свої дані.

285. Елена, Херсон   (19.02.2018 11:39) E-mail
добрый день! Пропустили плановую установку счетчиков в нашем доме (ул. Дорофеева 18, подъезд 1). Как процедура сейчас происходит ?
Відповідь: По данному вопросу обратитесь пожалуйста в ПАО Херсонгаз.

284. Олег, Каховка   (18.02.2018 16:05) E-mail
Почему в таблице на сайте не указаны показания счетчика, даты снятия показаний? Перерасчет выставили в 10-м месяце л/с 7838, почему не поставили другую сумму, откуда взялась эта, долг на начало месяца -243.06 грн., начислено 285.27грн., потреблено 41м.куб., перерасчет -438.35 грн., долг на конец месяца 480.56 грн., продали газ по (285.27+438.35)/41=17.65 грн/куб.м., по моему чуток дороговато. На подъезде висит текущий долг, с какого перепуга? За январь выставили счет на примерно 400 грн. больше, данные взяты "с потолка", написал обращение с просьбой перерасчета, ответа нет, за-то на подъезде красуется список должников. В Горгаз не пойду - на работе, чей "косяк" тот и исправляет.
Відповідь: Без указания населенного пункта, лицевого счета или адреса, вопросы не рассматриваются. Уточните пожалуйста свои данные.

283. Надежда,   (12.02.2018 15:28) E-mail
Все верно, просто написано 4339, а вы написали 4439.За это огромное спасибо за терпение и объяснения. С льготой пойду разберусь . Но у нас с вами разбежности в кубах. На 1 .05.17 показания13662 и последние на30.09.17 показания 13700, у меня на страничке в общей сложности 81 м3 .хотя должно 38м3 .как быть
Відповідь: Извините правильная сумма 4339,09 грн. По вопросу корректировки кубов вам необходимо обратиться в абонслужбу с квитанциями по оплате за последние 6 месяцев.
В дальнейшем Согласно Кодекса газораспределительных систем: бытовый потребитель обязан по состоянию на 01 (не 06 и не 31) число месяца снимать фактические показания газа и до 05 числа включительно передавать их оператору газораспределительных систем любым удобным способом:
1.Через личный кабинет http://194.79.22.199:8080/wab/ (новая версия с регистрацией http://194.79.22.199:8080/cabinet/ )
2.Через електроную почту pokazy@gaz.kherson.ua в формате : населенный пункт/ лицевой счет/ ФИО/ дата снятия/ показания счетчика или его фото .
3. По многоканальному телефону колл-центра 31-60-40 для г.Херсона (для районов области — телефоны местных абонслужб)
4.Оплата через банковское учреждение до 05 числа текущего месяца с обязательным указанием оператором банка показаний счетчика по требованию плательщика.
5.Через контролера, который непосредственно увидит данные счетчика.
6.Передача через систему Viber - 050 494 30 37.
7. Через инфо-ящики в пунктах приема абонентов.
В случае неполучения показаний счетчика газа, или получения после 06 числа/до 01 числа - объем потребления природного газа определяется на уровне планового месячного объема согласно кодекса ГРС. Во избежание разночтений и начислений по показаниям - просим своевременно ежемесячно вносить показания любым удобным для вас способом.

282. Надежда,   (12.02.2018 15:01) E-mail
Будет 1530,05 грн но далеко не 1430,97 грн

281. Надежда,   (12.02.2018 14:42) E-mail
С какой сумму вы отсчитали 2720 грн за январь?

280. Надежда,   (12.02.2018 14:11) E-mail
Поточні 04.02.2018 Попередні 31.12.2017 всього, м.куб з них
за нормою, м.куб за середнім, м.куб
19922 19582 340 0 0 0 6,9579 2365,69
Субсидія, грн. - 2177,92
Борг на початок місяця, грн. + -4339,03
Коригування боргу (донарахування), грн. + 2720,29
Оплачено у поточному місяці, грн. - 0
До сплати, грн. -1430,97

Вам ни о чем не говорит :борг на початок місяця -4339 грн ????
Обратите внимание на число и от суммы отнимите 2720грн .
Может хватит фантазировать и адекватный перерасчёт сделать. И разбиритесь с льготой .
Відповідь: переплата 4439,03 - 2365,69 начислено за декабрь - 2720,29 снято по субсидии + 2177,29 субсидия за декабрь = 1430,97 остаток переплаты

279. Надежда,   (12.02.2018 14:01) E-mail
Р/с 16976 с какой суммы вы отсчитали 2720 грн ?????????.С 1.05.17 я платила по полной цене ,а это 9.95грн по 1.10.17, о каком перерасчёте речь идёт? Прошу сразу отвечать на все заданные вопросы. Буду очень благодарна.
Відповідь: По перерасчету снято сумму 2720.29 грн., т к с 01.05.2017 вы пользуетесь субсидией. Перерасчет проведен органами УПСЗН. За более детальной информацией обратитесь в органы защиты населения по месту жительства

278. Надежда,   (12.02.2018 12:12) E-mail
Спасибо за вразумительный ответ. Но вы не ответили где 187 грн.? Это арифметика 4339-2720= далеко не 1430, а 1618( это с мелочью,которую я не писала)???? У сотрудников нет калькулятора ?
Відповідь: После перерасчета по льготе 01.01.2018 на показания 19582, переплата 1619,29грн.
На 01.02.2018 на показания 19922 переплата 1430,97грн

277. Надежда, пгт Белозерка   (09.02.2018 19:59) E-mail
Извините забыла написать свой л/с 16976 пгт Белозерка

276. Надежда, пгт Белозерка   (09.02.2018 19:44) E-mail
Здравствуйте.Ответов не получила, поэтому пишу сюда. Правды найти не могу,все нервные.Подскажите мне пожалуйста. У меня субсидия,обязательный платеж 302 грн и 357 куб.м. На 1.01.18 у меня была переплата 4339 грн ,я использовала 340 куб.м ,обязательный платеж не платила,так как и так большая переплата. С меня сняли 2720 грн?????? Хотя даже по полной цене,а это 6,957 выходить 2365 грн. И мало того остаток остался -1430грн . Итого: 4339-2740= 1430( должно 1618) . Хорошо пусть посчитали по полной цене без субсидии ( хотя это странно)но почему 2720 грн,за что 355 грн? И где исчезли 187 грн?? Адекватного ответа не получила по телефону,писала на сайт ответов нет. Простите.но не кажется ,что это сверх наглости,все мои данные я смотрю на сайте,объясняют тем,что субсидией я не пользуюсь ,это как???? Я не знаю мне ,что в прокуратуру обращаться за " шахрайство" . Не хочу,хочу пока нормального объяснения и перерасчёта.Буду очень вам благодарна за ответ и объяснения
Відповідь: Поскольку у вас изначально была льгота "многодетная семья", а затем по обращению УПСЗН она закончилась 01.07.17, у вас по перерасчету снято сумму 2720.29грн., т к с 01.05.2017 вы пользуетесь субсидией.
Последняя оплата от вас поступила 15.11.17

275. Наталія, Херсон   (08.02.2018 10:31) E-mail
Коли планується індівідуальних встановлення газолічильників в м.Херсон по вул.Фонтанна, 23?
Відповідь: З питань установки лічильників будь ласка звертайтеся до ПАТ Херсонгаз

274. Ірина, Нова Каховка   (01.02.2018 12:48) E-mail
Так як на мої звернення надають відповіді лише на офіційному сайті ТОВ"Херсонрегіонгаз" в розділі "Гостьова кникга", тому я змушена задавати питання тут.

Прошу роз'яснити, що означає в підсумках року "Донарахування" в стопчику"Коригування боргу минулого періоду, грн." ?
Відповідь: Ці корегування повязані із нарахуваннмя пільг/субсидії. Повернення - відновлення пільги, зняття - призначення субсидії.

273. Ірина, Нова Каховка   (31.01.2018 22:49) E-mail
У відповіді на повідомлення № 267 Ви просили вказати точну дату коли я надсилала звернення та спосіб його пересилання..

Повідомляю дати:
19 грудня 2017 р., 11 січня 2018 р., 12 січня 2018 р. - через електронну пошту secretary@khersonregiongas.com.ua

30 вересня 2017 р., 02 жовтня 2017 р., 04 жовтня 2017 р., 09 жовтня 2017 р., 10 жовтня 2017 р., 01 грудня 2017 р., - звернення з електронного кабінету, де раніше надавали відповідь протягом робочого дня, а тепер і за декілька місяців не спроможні відповісти.
Відповідь: Відповідь з електронного кабінету надається протягом години,в окремих випадках- на наступний день.
Усі листи на адресу secretary@khersonregiongas.com.ua отримано, відповіді вам надіслано укрпоштою 28.12.17 та 17.01.18

272. Ірина, Нова Каховка   (31.01.2018 14:08) E-mail
Ви пишете: "Якщо ви вже зверталися до керівницва ТОВ „Херсонрегіонгаз”, отримали відповідь та незадоволені нею, ви можете звернутися до сектору НКРЕКП в Херсонській області".

Мені, взагалі, не надають відповідей на мої звернення, ігнорують їх і плюють на Закони України, а коли я роблю зауваження по цьому поводу - то мені прямим текстом пишуть, що і не збираються розглядати мої заяви і надавати відповіді.
Відповідь: Будь ласка вкажіть точну дату коли ви надіслали звернення та спосіб його пересилання

271. Ірина, Нова Каховка   (30.01.2018 15:13) E-mail
У повідомленні № 264 я задавала питання: "хто контролює діяльність ТОВ „Херсонрегіонгаз” (юридична адреса: м. Херсон, вул. Михайлівська (Петренка), 18) ?"
Ви попросили уточнити, що означає "контролює".

Уточнюю своє питання: мене цікавить, яка організація (управління/державний орган - не знаю, як правильно буде) здійснює нагляд за правильною діяльністю ТОВ „Херсонрегіонгаз”.

Тобто, кому ТОВ „Херсонрегіонгаз” звітує про проведену роботу.

Або, куди саме можна поскаржитися на протиправні дії працівників ТОВ „Херсонрегіонгаз” ?
Відповідь: Якщо ви вже зверталися до керівницва ТОВ „Херсонрегіонгаз”, отримали відповідь та незадоволені нею, ви можете звернутися до сектору НКРЕКП в Херсонській області.

270. Ірина,   (29.01.2018 19:21) E-mail
При написанні повідомлень, на сайті відображалося, що я відправила повідомлення під номерами 269, 270, 271 та 272, а потім ці номера перетворилися в номера 262, 263, 264 та 265
Відповідь: Нумерація змінюється під час видалення спаму та ботів, усі ваші питання залишені без змін.

269. Ірина, Нова Каховка   (29.01.2018 18:51) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 269, 270

Так як ця катавасія триває не один день, то ПРОШУ повідомити, хто із контролерів (чоловік) ТОВ "Херсонрегіонгаз" 26 грудня 2017 року за адресою місто Нова Каховка, вулиця Миколи Букина, будинок 44-А знімав показання газового лічильника, а потім на сайті самовільно вніс неправдиві показники.

Також, ПРОШУ повідомити, хто контролює діяльність ТОВ „Херсонрегіонгаз” (юридична адреса: м. Херсон, вул. Михайлівська (Петренка), 18) ?
Відповідь: Для визначення прізвища контролера, будь ласка зверніться до ПАТ Херсонгаз до майстра служби обліку.
Уточніть ваше питання, що означає "контролює"?

268. Ірина, Нова Каховка   (29.01.2018 18:50) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 269, 270

267. Ірина, Нова Каховка   (29.01.2018 18:50) E-mail
ПРОДОВЖЕННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ № 269
А в той час контролери ТОВ "Херсонрегіонгаз" знімають одні показники газових лічильників і самовільно вводять на сайті зовсім інші показники, а потім із-за не співпадання цих даних у людей з'являються якісь "борги", а з'ясувати хто дозволив собі порушувати права споживачів - неможливо - так як всі заявляють: "я - не я і хата не моя", а ви платіть, бо відріжемо газ.

На повідомлення, надіслані з особистого кабінету споживача - плюють і не відповідають, офіційні заяви до ТОВ „Херсонрегіонгаз”, юридична адреса: м. Херсон, вул. Михайлівська (Петренка), 18 - також, ігнорують і нехтують надавати відповіді.
А від бабусь, у яких пенсія 949 гривень, які кожного місяця сплачують за спожитий газ в повному обсязі, - вимагають плати ще більше.
Відповідь: ТОВ Херсонрегіонгаз не має контролерів, функція обліку та розподілу природного газу належить ПАТ Херсонгаз. Контролери вносять показаники на дату свого виходу на адресу.

Відповідно до Кодексу газорозподільних мереж ( надалі- ГРМ), щомісяця з 01 по 05 число (не 06 та не 31 числа) абонент зобов'язаний повідомляти показання лічильника.
Показники лічильника передаються наступним чином:
1.через особистий кабінет http://194.79.22.199:8080/wab/ (нова версія з реєстрацією та паролем http://194.79.22.199:8080/cabinet/ )
2.через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото.
3.за багатоканальним телефоном колл-центру 31-60-40 для м.Херсона (для районів області — телефони місцевих абонслужб)
4.оплата через банківську установу до 05 числа поточного місяця з обов’язковим вказанням оператором банку показників лічильника у системі на вимогу споживача.
5.через контролера газового господарства,який безпосередньо побачить дані лічильника.
6.передача через систему - Viber 050 494 30 37.
7. через інформаційні скриньки у місцях прийому абонентів.
В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Показання через ресурс гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Використовуйте один із запропонованих варіантів для передачі.
Для вирівнювання показників рекомендуємо вам звернутися до найближчого абонпункту з квитанціями про сплату з вказанням показників за останні 6 місяців.

Усі запитання надіслані через особистий кабінет отримують відповіді.

266. Ірина, Нова Каховка   (29.01.2018 18:48) E-mail
У повідомленні № 260 я задавала Вам питання: " ... за якою адресою знаходиться приміщення ТОВ "Херсонрегіонгаз" в м.Нова Каховка ?"
Ви надали відповідь: "Пункти з адресамит розташовані за посиланням http://khersonregiongas.com.ua/index/0-13"
Перейшовши за Вашим посиланням, відкривається сторінка, на якій зазначено: "7. м. Н. Каховка, вул. Французька (Паризької комуни), 6А, (07.30-12.00; 12.45-16.30) - понеділок-середа, п’ятниця.
8. м. Н. Каховка, вул. Дружби (Дзержинського), 33А, (08.00-17.00) - понеділок-середа, п’ятниця."

Але, за цими адресами знаходяться приміщення не ТОВ "Херсонрегіонгаз", а ПАТ "Херсонгаз".
Це зазначено на вивісках, про це стверджують працівники, які там сидять, також, вони пишуть в офіційних документах, що це: "Новокаховське міжрайонне управління ПАТ "Херсонгаз""
Відповідь: Все вірно, оператори Херсонрегіонгаз знаходяться у приміщенні ПАТ Херсонгаз для зручності абонентів.

265. Ірина, Нова Каховка   (25.01.2018 21:41) E-mail
Підкажіть, будь ласка, за якою адресою знаходиться приміщення ТОВ "Херсонрегіонгаз" в м.Нова Каховка ?
Відповідь: Пункти з адресамит розташовані за посиланням

http://khersonregiongas.com.ua/index/0-13

264. Елена Васильевна, Новая Каховка   (11.01.2018 14:13) E-mail
Мне выстовляют задолженность в сумме 3149,00 , при том что оплачивалось ежемесячно,в конце декабря "обстряпали " суд даже неуведомив меня об этом.В расчетном отделе не объясняют откуда долг,говорят "платите" и все, распечатки по начислению и оплате не дают,для того чтобы самостоятельно определиться от куда долг. Неоднократно обращалась в письменном виде о перерасчете , предостовляла копии квитанций. При этом 2 года не могу оформить субсидию т.к.не ставят из-за долга печать и подпись о том что нет газ. отопления. лицевой счет 18644.Куда обращаться для выяснения вопроса
Відповідь: Согласно Кодекса газораспределительных систем: бытовый потребитель обязан по состоянию на 01 (не 06 и не 31) число месяца снимать фактические показания газа и до 05 числа включительно передавать их оператору газораспределительных систем любым удобным способом:
1.Через личный кабинет http://194.79.22.199:8080/wab/ (новая версия с регистрацией http://194.79.22.199:8080/cabinet/ )
2.Через електроную почту pokazy@gaz.kherson.ua в формате : населенный пункт/ лицевой счет/ ФИО/ дата снятия/ показания счетчика или его фото .
3. По многоканальному телефону колл-центра 31-60-40 для г.Херсона (для районов области — телефоны местных абонслужб)
4.Оплата через банковское учреждение до 05 числа текущего месяца с обязательным указанием оператором банка показаний счетчика по требованию плательщика.
5.Через контролера, который непосредственно увидит данные счетчика.
6.Передача через систему Viber - 050 494 30 37.
7. Через инфо-ящики в пунктах приема абонентов.
В случае неполучения показаний счетчика газа, или получения после 06 числа/до 01 числа - объем потребления природного газа определяется на уровне планового месячного объема согласно кодекса ГРС. Во избежание разночтений и начислений по показаниям - просим своевременно ежемесячно вносить показания любым удобным для вас способом.
Показания через ресурс гостевой книги обращение/переписку не считываются. Используйте один из предложенных вариантов.

Для выравнивания показаний рекомендуем вам обратиться в ближайший
абонпункт с квитанциями об оплате с указанием показаний.

Вам просчитан плановый обьем кубов.

263. Елена Васильевна, Новая Каховка   (11.01.2018 13:51) E-mail
Здравствуйте! Вышлите пожалуйста динамику тарифов с 01.01.2015 года.
Відповідь: Все тарифы находятся на сайте ТОВ Херсонрегионгаз по ссылке http://khersonregiongas.com.ua/index/0-6

262. Лилия, Новая Каховка   (11.01.2018 10:12) E-mail
Здравствуйте! 3.01 и 10.01 была произведена через приватбанк оплата по 600 гривен ( всего 1200 гривен), лицевой счет 80218 Туркова Валентина Александровна, Новая Каховка,поселок Плодовое,улица Краснознаменская 3—18. На сайте после десятого числа видно, что только одна оплата прошла за десятое января 600гривен. Где остальное? Прошу разобраться и указать действительный долг.
Відповідь: За январь текущего года получена одна оплата в размере 600 грн.
Обратитесь в банк с соответствующим заявлением, по письму из банка на ТОВ Херсонрегионгаз будут внесены корректировки в течении 3 рабочих дней.

261. Татьяна, Новая Каховка   (02.01.2018 18:55) E-mail
Здравствуйте! С 6.12.17 не работает счетчик, с 11.12.17 было подано заявление на замену счетчика, но до этого времени счетчик так и не был заменен. Объясните, пожалуйста, как проводить оплату???
Лицевой счет 16252
Відповідь: На время отсутствия/ поломки счетчика проводится оплата по среднему за аналогичный период прошлого года.

260. Алена, с. Новая Маячка   (26.12.2017 13:21) E-mail
Здраствуйте я не очень понимаю вашу работу где вы взяли мои показания если у меня еще таких нет.На даный момент у меня показания24630 а принесли задолженость 9478.35 гривен и с показаниеми 25847 . Я заплатила последний раз 379.50гр. в декабре и плачу ежемесячно.Мой лицевой счет 40059
Відповідь: Данные показания переданы 22.12.17,а не с 01 по 05 число как того требует нормативная база.

Согласно Кодекса газораспределительных систем: бытовый потребитель обязан по состоянию на 01 (не 06 и не 31) число месяца снимать фактические показания газа и до 05 числа включительно передавать их оператору газораспределительных систем любым удобным способом:
1.Через личный кабинет http://194.79.22.199:8080/wab/ (новая версия с регистрацией http://194.79.22.199:8080/cabinet/ )
2.Через електроную почту pokazy@gaz.kherson.ua в формате : населенный пункт/ лицевой счет/ ФИО/ дата снятия/ показания счетчика или его фото .
3. По многоканальному телефону колл-центра 31-60-40 для г.Херсона (для районов области — телефоны местных абонслужб)
4.Оплата через банковское учреждение до 05 числа текущего месяца с обязательным указанием оператором банка показаний счетчика по требованию плательщика.
5.Через контролера, который непосредственно увидит данные счетчика.
6.Передача через систему Viber - 050 494 30 37.
7. С 01 по 05 число через добавочные телефоны для г. Херсона 41-70-90 41-70 -86 41-70-85 41-70-88
8. Через инфо-ящики в пунктах приема абонентов.
В случае неполучения показаний счетчика газа, или получения после 06 числа/до 01 числа - объем потребления природного газа определяется на уровне планового месячного объема согласно кодекса ГРС. Во избежание разночтений и начислений по показаниям - просим своевременно ежемесячно вносить показания любым удобным для вас способом.
Показания через ресурс гостевой книги обращение/переписку не считываются. Используйте один из предложенных вариантов.

259. Анна, каланчак   (25.12.2017 17:59) E-mail
Добрый день! Личный счет № 8101. Хочу узнать субсидию на газ которые доступны на 11.12.17.
Відповідь: За ноябрь текущего года вам назначено субсидию в сумме 1057,52 грн. Для более детальной информации обратитесь в органы УПСЗН по месту жительства.

258. Taras тарас, [gurkotaras]   (20.12.2017 09:57)
Л/С 66917 Я прожывываю по адресу: г. Херсоно ул. Илюши Кулика д.31 кор.5 кв.6. Нужно откоректировать показания газового счетчика. 18.12.2017 была произведена замена газового счетчика Самгаз 2,5 №3616348 с показаниями 00000 и пераплатой за один куб.м газа на котором нарочно были переданы показания 00001 куб.м. на счетчик ВК-G-2,5Т №11217978 с показаниями 00000. Нужно переплату в размере 1 куб. газа перенести на новый счетчик
Відповідь: На показания 1 у вас переплата 3,04 грн

257. Світлана, Олешки   (14.12.2017 10:03) E-mail
Доброго дня. Я мешкаю у місті Олешки, мій особовий рахунок 2465. На кінець вересня отримала повідомлення про заборгованість у сумі 314 грн. Сплатила. На 01 грудня мені приходить повідомлення про заборгованість 3437,20 грн. Іду до терміналу, щоб оплатити... там на моєму особову рахунку заборгованість 1057,60 грн. Сплатила. Чому така різниця? Сьогодні четвер - неприйомний день. Вияснити ці питання не зможу. У повідомленні попередження, що відключать газ 15.12.2017. Що мені робити? Куди мені бігти і до кого звернутися. З повагою, добросовісний клієнт Світлана.
Відповідь: Попередження на відключення за вашим особовим рахунком існує.
На показники 29040 у вас заборгованість 3437,20 грн.

256. тетяна, малокаховуа   (13.12.2017 12:44) E-mail
Не могу узнать задолженость, проживают село малокаховка, пер,Фрунзе,12, ввлжу лиц счёт 9095, пишет лиц счёт не найден, и по пер Фрунзе нет дома 12, как быть
Відповідь: Уточните пожалуйста куда и что вы вносите.

255. тетяна, малокпховка   (13.12.2017 11:54) E-mail
Как создать акаунт
Відповідь: Необходимо пройти процедуру регистрации

254. Татьяна, Новая Каховка   (13.12.2017 08:49) E-mail
Мой лицевой счёт 81744

253. Татьяна, Новая Каховка   (13.12.2017 08:39) E-mail
Добрый день! 30.11.17г. хотела внести показания , но там уже были показания-14250. Хотя предыдущие были-14735. С 23.11.17г. по 01.12.17г. счётчик снимали на поверку и поставили временный. Показания временного счетчика : при установке-14120; при снятии-14156(о чём записано в актах). Показания моего счётчика после поверки: -14830 ( акт установки от 01.12.17г.). На 13.12.17г. показания:-14876. Я не могу внести последние показания потому что там стоят показания- 14250. И если я внесу свои показания получится что я использовала 626 м. куб. Прошу разобраться и исправить ошибку.
Відповідь: Согласно акта у вас снят счетчик с показаниями 14829, согласно акта установки/снятия счетчика показания - 14156. Данные в старой версии газклиента еще не обновились.