07:47

УВАГА! Зміни у виплаті субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги, які починають діяти з 1 жовтня 2019 року

Починаючи з 01 жовтня 2019 року запроваджується новий механізм надання та фінансування житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Суму пільги розраховуватимуть структурні підрозділи з питань соціального захисту населення виходячи із розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом. Також на неї впливатимуть ціни і тарифи на житлово-комунальні послуги та державні соціальні нормативи у сфері житлово-комунального обслуговування.

Новий механізм виплати пільг та субсидій передбачає два варіанти одержання зазначеної допомоги:

- безготівкова монетизація – коли Ощадбанк автоматично створює обліковий запис одержувача пільг, на який нараховуються кошти, а за підсумками опалювального сезону – зекономлені гроші можна зняти. В цьому випадку пільговик чи субсидіант не докладає жодних зусиль, за нього все зроблять органи соціального захисту населення;

- готівкова монетизація – коли одержувач пільги чи субсидії може відкрити рахунок у одному із 38 уповноважених банків (або через виплатні об’єкти Укрпошти) і кожен місяць отримувати гроші. Важливо, що заяву на відповідну послугу потрібно подати до 15 жовтня на опалювальний сезон, а до 15 травня на неопалювальний сезон.

Відповідно до нового порядку одержувач субсидії та пільги (який забажав отримувати грошову готівкову допомогу) зможе самостійно обирати, куди перераховуватимуться кошти: один із уповноважених банків чи виплатні об’єкти “Укрпошти” (каси у відділеннях чи доставка поштарем до дому). Крім цього, одержувач грошової допомоги може обрати будь-який банк, але враховуючи те, що раніше “Ощадбанк” був єдиною установою, куди перераховувалися субсидії, для зміни банку, потрібно подати відповідну заяву до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Звертаємо увагу усіх споживачів, зокрема тих, хто отримують пільги та субсидії про своєчасність надання інформації про фактично отриману послугу.

Відповідно до п. 3 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 року № 2494 (далі - Кодекс), розрахунковим періодом за договором розподілу природного газу є календарний місяць.

Згідно п. 4 глави 4 розділу IX Кодексу, побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов'язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п'яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.

У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу, фактичний об'єм розподілу та споживання природного газу по об'єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об'єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача.

Відповідно до п. 2 гл. 5 р. VI Кодексу споживач зобов'язаний самостійно контролювати власне газоспоживання.

Надати інформацію про фактичне споживання природного газу споживачі можуть наступним чином:

  • 1) через особистий кабінет на сайті ТОВ “Херсонрегіонгаз” (система Газклієнт): http://194.79.22.199:8080/cabinet/ або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/;
  • 2) шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки);
  • 3) на електронну адресу: pokazy@gaz.kherson.ua;
  • 4) через вайбер-бот за посиланням viber://public?id=khersongaz, або через QR-код:
  • 5) у скриньки, що встановлені на пунктах прийому споживачів, із зазначенням особового рахунку, адреси та показань лічильника газу;
  • 6) за багатоканальним телефоном: 31-60-40;
  • 7) моб. телефоном: (050) 494 30 37.

Пільговики та субсидіанти, яким надається допомога у грошовій формі, зобов'язані сплачувати щомісяця вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги чи субсидії, перерахованої виконавцям комунальних послуг або виплаченої таким пільговикам та субсидіантам готівкою.

Таким чином, за отриманням інформації про будь-які питання, пов'язані із нарахуванням пільги чи субсидії, пільговикам та субсидіантам необхідно звертатися до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

За отриманням інформації про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) пільговики та субсидіанти можуть звертатися до виконавців комунальних послуг.

За отриманням інформації про операції, здійснені за обліковим записом пільговика чи субсидіанта щодо перерахування коштів виконавцям комунальних послуг, пільговики та субсидіанти звертаються до АТ “Ощадбанк”.

Переглядів: 544 |
Всього коментарів: 0
avatar