Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Лилия, о/р 233198, Херсон [13.01.2021, 13:52].
Здравствуйте. Можна ли узнать ваш график работы?
Відповідь модератора сайту:
ПН- ПТ з 08.00 до 17.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00
Ольга, о/р 10384, НОва Каховка [13.01.2021, 11:27].
При передаче показаний счетчика была допущена ошибка. Вместо 12325 передано 13125. Лишних получилось 800 кубов. Подскажите, как исправить.
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, переоформленням особових рахунків, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Олександра, о/р 66260, Херсон [13.01.2021, 11:15].
Добрый день, по какой причините к вам невозможно дозвониться ни по одному номеру для вызова контролера? Три дня звоню уже! И все время напрямок перевантажено!
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати особисто заповнивши заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера – окреме вікно для заповнення заявки.
Любовь, о/р 206929, Херсон, пгт. Камышаны [13.01.2021, 11:10].
Добрый день. скажите пожалуйста я передаю показания каждый месяц через сайт, чтобы мне вернуть пере плату на банковскую карту мне нужно вызвать контролера для проверки счетчика?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Тетяна, о/р 217310, Херсон [12.01.2021, 20:43].
Как можно сделать перерасчёт онлайн?
Відповідь модератора сайту:
Для перерахунку необхідно підійти до найближчого абонпункту.
Александр, о/р 6239, Голая Пристань [12.01.2021, 20:02].
Добрый день! 15.12.20 года после вызова контролера, составления акта со снятием показаний и фотографированием счетчика, проведения сверки мною в Голопристанский отдел Херсонрегионгаза было подано заявление о возврате денег (переплаты) в сумме 7668 гривень с соответствующими документами: 1. Заверенная копия паспорта. 2. Заверенная копия идентификационного кода. 3. Подписанная справка из банка об открытом карточном счете. 4. Оригиналы квитанций про оплату за природный газ. Уже прошел почти месяц, мне необходимо оплатить потребленный газ новому постащику, а возврата переплаты до сих пор нет. Сообщите пожалуйста когда вы перечислите мои деньги.
Відповідь модератора сайту:
Ваші документи повернуто на доопрацювання, будь ласка очікуйте на дзвінок оператора.
Юлия, о/р 40240, Таврійськ [12.01.2021, 19:47].
Добрый день. Не передала вовремя показания счетчика. Зашла в личный кабинет и увидела, что показания счетчика, которые числятся за моим лицевым счетом на 51 куб.м больше от реально использованного объема. Каким образом теперь мне изменить эти данные на реальные цифры? Спасибо.
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, переоформленням особових рахунків, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Дмитро, о/р 78, Чаплинка [12.01.2021, 19:21].
Доброго дня. 11.12.2020 року була проведена оплата (приват 24) за газопостачання та за розподіл природнього газу. Переплата за газопостачання складає трохи більше 1000 грн. – питання: як повернути суму переплати (з 30 грудня 2020 року газопостачання надає Нафтогаз). Стосовно оплати за розподіл газу: згідно відомостей з Приват 24, рахується заборгованість, хоча оплата була проведена в повному обсязі (наявні всі квитанції, які роздруковані з Приват 24). Прошу надати конструктивну відповідь з порушених питань
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Лина, о/р 223725, Херсон [12.01.2021, 15:32].
Здравствуйте, меня тоже интересует переплата в суме 2500,00 грн. Как их можно вернуть,? Почему нету электронного заявления в котором можно указать реквизиты для возврата?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Виталий, о/р 100026, Новая Каховка [12.01.2021, 13:26].
05,01,2021 на расчетные счета 100026 и 18006 оплатил за газ соответственно 2589,30 и 410,00.Подскажите,пожалуйста,как вернуть средства или их можно зачислить на счет Нафтогаза с которым заключил договор ? Или можно оставить деньги для оплаты за доставку?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Надежда, о/р 1072342, херсон [12.01.2021, 13:09].
Добрый день. У меня переплата за 2016 год. Оплачивала через Приват 24. Квитанции не сохранились, а в архиве Приват24 есть данные только за 120 дней. Вернут ли мне деньги? Что делать?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Дмитро, о/р 220735, Херсон [12.01.2021, 10:31].
Добрый день, оплатил вам сумму 2870 грн., 01.01.2021 года на старый счет. Как теперь вернуть день или перечислить их на Нафтогаз? 0505767979 Гуськов Дмитрий л/с 220735
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Оксана, о/р 11182, Херсон [12.01.2021, 10:28].
За особистими рахунками (11182, 9604,215355,11797233452,229705) не має ЕІС-кодів. Власники не отримували платіжок, де б ці коди можна було б подивитись. Питання: яким чином можна взнати цю інформацію. З повагою, Оксана.
Відповідь модератора сайту:
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті АТ Херсонгаз. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними – він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Сергей., о/р 14998, Малая Каховка [12.01.2021, 10:26].
Добрый день!Если я желаю остаться у старого поставщика газа(херсонрегионгаз),то надо заключать новый договор?
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Александр, о/р 3187, ПРИМОРСКОЕ, Заречная, д. 8 [12.01.2021, 00:34].
Добрый день. Как мне вернуть переплату за газ в размере 298,12 гр. которая осталась в вашей компании? Переход в "Нафтогаз" произведён перед выводом вами баланса в личном кабинете. Есть-ли возможность перечисления данной суммы на личный счёт для оплаты выданный мне Нафтогазом?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Марія, о/р 7819, Нова Каховка [11.01.2021, 23:14].
За даними особистого кабінету в мене неоплачена заборгованість за природний газ за листопад 2020. Оплату я проводила через Приват24. Реквізити відповідають тим, що вказани на рахунку до сплати. Квитанція про опдату в мене є. Дата валютування банком 15.12.2020. мій особовий рахунок 7819, м. Нова Каховка. сума оплати 915,41 грн. Тепер ще весь цей "борг" передався до Нафтогазу, та ще й з відсотками…. На підставі чого у вас такий борг??? Де загубилась оплата?….
Відповідь модератора сайту:
Боргу на 01.12.2020 немає
Михайло, о/р 294, Смт. Чаплинка Каховський оайонхерсонська обл [11.01.2021, 22:39].
Чому досі висить борг за листопад на сайті? Заплатили 04.01.2021 р після зміни постачальника терміналом в Ощадбанкі. Раніше платежі не приймали. Раніше писали що це борг з листопад.. тепер за грудень
Відповідь модератора сайту:
Боргу на 01.12.2 немає
Наталія, о/р 64372, Херсон [11.01.2021, 21:07].
Доброго дня !!! 11.01.2021 в особистому кабінеті побачила розрахунок за спожитий у грудні 2020 газ, від " Херсонрегіонгазу" , договір з новим постачальником відсутній, кому сплачувати за спожитий газ у грудні-2020????!!!!!
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Юлия, о/р 65073, Херсон [11.01.2021, 19:07].
Здравствуйте. 1. Как вызвать контролера для снятия показаний счётчика чтоб оформить возврат переплаты 2. Напишите, пожалуйста, адреса и график абонпунктов
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера – окреме вікно для заповнення заявки.
Оксана, о/р 236510, Херсон [11.01.2021, 19:07].
Добрый вечер. Я получила дом по завещанию от отца. Но лицевой счёт 236510 ещё оформлен на дедушку. Постоянно платили на этот счёт за газ и за декабрь тоже оплатили Херсон газу. Только сегодня подала заявку на смену поставщика Херсон газ на Нафтогаз. Жду ответа. А как теперь вернуть деньги мне за декабрь, чтоб оплатить услуги Нафтогаз.
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Татьяна, о/р 2857, Голая Пристань [11.01.2021, 17:30].
Здравствуйте! По р/с имеется переплата 1000 гривен. Фёдорова Г. В. Голая Пристань, ул. Л. Шевцовой 73. Когда и куда вы перечислите деньги?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Михайло, о/р 2212, Каховка [11.01.2021, 16:41].
Будьте ласкаві,скиньте на е-майла щомісячний обсяг спожитого газу за 2018 рік,бажано з помісячними показниками лічильника.зворотній звязок чомусь у вас не працюєю
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, переоформленням особових рахунків, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Олена, о/р 368, с.Антонівка [11.01.2021, 16:35].
Добрий день!В мене 13 проплат за транспортування.В особовому кабінеті завжди в боргу.Тільки в грудні оплачено двічі.В особовому кабінеті зовсім відсутня інформація про грудень,з листопада зразу в січень.Чеки з приват24 в мене є,реквізити завжди одні.Куди йдуть гроші?Куди зверзвертатись?В банк іти обов'язково?
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, переоформленням особових рахунків, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Татьяна, о/р 320236, Правдине [11.01.2021, 15:08].
Підкажіть чи можна написати заяву в електронному вигляді на повернення коштів з Херсонрегіонгазу у звязку з переплатою ? Тому що черги у Білозерському відділенні величезні…..
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Ірина, о/р 815, місто Скадовськ [11.01.2021, 14:29].
Доброго дня! Повідомте, будь ласка, до якого часу необхідно звернутися з заявою про повернення переплачених коштів за спожитий газ? Чи встановлений період на повернення коштів?
Відповідь модератора сайту:
Ні, такого періоду немає
НАТАЛЯ, о/р 238476, ХЕРСОН [11.01.2021, 13:49].
Добрий день, скажіть будь ласка, якщо переплата в ХЕРСОНРЕГІОН ГАЗ , можна перевести кошти на розподіл газу. Дякую
Відповідь модератора сайту:
Ні така процедура неможлива
Татьяна, о/р 44972, Херсон [11.01.2021, 13:06].
Здравствуйте , скажите , в связи с изменением владельца недвижимости , как мне вам отправить документы на переоформления документов , чтоб оплатить счёт и забрать переплату за газ или перевести на счёт Нафтогаз ?
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, переоформленням особових рахунків, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Наталя, о/р 208651, Херсон [11.01.2021, 11:16].
Внесли показники по вайберу (Херсон), готова заплатити, а кому? На нвового постачальника поки в процессі переходу. В переліку документів для нового постачальника є остання платіжка. Як мені її здобути? в мене лише чеки, що я платила.
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Дмитрий, о/р 0, Херсон [11.01.2021, 10:07].
День добрый. Была переплата Переплата на 01.12.2020, грн 339,23 Не подавал ни каких сведений по счётчику и вдруг долг. Борг на 11.01.2021, грн 383,57. Как передать текущие показатели для перерасчёта? Я сменил поставщика на нафтогаз, но я не знаю какие у них показатели моего счётсчика на момент смены поставщика. Как это узнать?
Відповідь модератора сайту:
Вам необхідно здійснити перерахунок
Вікторія, о/р 3665, Каховка [11.01.2021, 00:03].
Доброго дня. Підкажіть, в заяві для повернення переплати копії документів завіряти має власник особового рахунку? Тобто власник має написати на копіях "згідно з оригіналом" та поставити свій підпис та дату? Також підкажіть, де можна взяти квитанції за період, коли склалася переплата?
Відповідь модератора сайту:
Так все вірно
роман, о/р 12131, с Давид1в Бр1д [10.01.2021, 15:45].
як платити за газ в грудн1 м1сяц1 як що е переплата 1 27 грудня пом1няли л1чильник
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Володимир, о/р 5680, Берислав [10.01.2021, 15:08].
Добрий день, а як що я оплатив за газ 30.12.2020 за вашими реквізітами. Що мені робити?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів перейдіть за посиланням — https://khersonregiongas.com.ua/2020/12/29/instruktsiia-z-povernennia-zajvosplachenykh-koshtiv-z-osobovoho-rakhunku/ В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Светлана Михайловна, о/р 201596, Херсон [10.01.2021, 14:33].
Срок проверки счетчика сентябрь 2020г. как вызвать мастера для проверки
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Михайло, о/р 294, Смт. Чаплинка херсонська обл [10.01.2021, 13:19].
Добрий день. Чому на сайті в кабінетістоїть борг і прийшла квитанція в сумі 572 грн? Заплатили 04.01. 20 через термінал ощадбанку . Квитанція збережена. Заплатили після переходу до Нафтогазу. Бо раніше не приймав ощадбанк платежі
Відповідь модератора сайту:
Оплата отримана 12.01.21
Иван, о/р 1078, Берислав [10.01.2021, 03:26].
Почему страничка личного кабинета НЕ ЗАЩИЩЕНА!!!?
Відповідь модератора сайту:
Уточніть ваше питання
Людмила, о/р 146727, Херсон [09.01.2021, 23:16].
Здравствуйте, скажите пожалуйста 2.01 я передала показания в личном кабинете херсонгаз 493 куб.за декабрь.Почему Нафтагаз выставила мне только 232,93 куб.м
Відповідь модератора сайту:
Питанням збору інформації з вузлів обліку, роботою в особистому кабінеті та розподілом займається оператор ГРМ — АТ Херсонгаз З даного питання будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз http://gaz.kherson.ua – Кабінет для населення
Елена, о/р 27641, Херсон [09.01.2021, 23:05].
Платим по счётчику но не передаём данные каждый месяц. Пришла квитанция с задолженностью за ноябрь в разы больше, что делать что б доказать что все оплачено?
Відповідь модератора сайту:
Звертайтеся на перерахунок із квитанціями про оплату
виталий, о/р 30355, Новая Каховка [09.01.2021, 13:45].
добрий день вопрос если я не сминил поставшика кому платить за декабирь 2020 или как посмотреть сколько и кому платить где взять посмотреть платежку
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Максим, о/р 48896, Херсон [08.01.2021, 23:24].
1) Подскажите, что делать если по объективным причинам не перешёл на нового поставщика? 2) за декабрь было оплачено херсонгазу
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021 Рахунки за грудень і надалі вам виставить ваш новий постачальник або Постачальник останньої надії Кожен споживач має повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Юрий, о/р 1186, Новая Каховка [08.01.2021, 22:30].
23.12.2020 контролер снял показания счетчика 1м3 мною написано заявления на комиссию , кубы сняты но перерасчет незаконной задолженности 1689,27грнне сделан.
Відповідь модератора сайту:
Чи зверталися ви за перерахунком, чи письмово до Каховської дільниці ?