Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
84 записи
Наталія, о/р 19114, с.Кочубеївка [27.11.2020, 16:19].
о/р 19114 показники 27473 за вересень місяць,що вказано в особистому кабінеті та виставлено рахунок.За жовтень було спожито 77 куб.м. газу,показники передавались через сайт.
Відповідь модератора сайту:
Якщо показники були б надані через сайт вони відображалися у вкалдці показники в особистому кабінеті. У вас їх немає. О/р 19114, 74012, КОЧУБЕIВКА, ЮВIЛЕЙНА, буд…….. Розрахунок Показники Показники лічильника, передані через сайт Період Дата внесення Показники Вересень 2020 р. 05.10.2020 27473 Червень 2020 р. 01.07.2020 27455
Наталія, о/р 19114, с.Кочубеївка [27.11.2020, 13:40].
По особовому рахунку 19114 за жовтень не зараховані показники,які були передані через сайт.Прошу внести коригування згідно переданих показників 27550-27473 та нарахувати платіж за жовтень місяць.
Відповідь модератора сайту:
У вересні ви не надавали показники лічильника, у жовтні надали їх 27473. Більше проказники від вас ненадходили.
Любовь, о/р 206929, Херсон, пгт. Камышаны [27.11.2020, 10:51].
Здравствуйте. Скажите пожалуйста это правда что с 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз"не будет поставщиком газа в херсонской обл.? если да то что тогда делать? у меня ТОВ "Херсонрегіонгаз переплата за газ 4300 грн. Зарание благодарю за ответ.
Відповідь модератора сайту:
На сьогодні ТОВ Херсонрегіонгаз – є вашим постачальником, в разі будь-яких змін, споживачів буде повідомлено окремо.
Геннадий, о/р 201031, Херсон [26.11.2020, 13:51].
Добрый день. Скажите, как вернуть переплату за газ?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Наталія, о/р 913, Велика Олександрівка [25.11.2020, 17:13].
Доброго вечора, скажіть будь – ласка де можна дізнатися інформацію про заключення договорів з новими постачальниками газу, який перехідний термін, які умови. Дякую за розуміння.
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно обирає собі постачальника природного газу
Інна, о/р 65930, С. Музиківка. Білозерський район [25.11.2020, 13:40].
Добрий день! Ще в середині літа подали документи, щоб зробити новий проект (заміна котла). 06.11.2020 оплатили монтажні роботи. Нам сказали, що протягом тижня після оплати закупиться матеріал і приїде бригада, яка виконає монтажні роботи. До теперішнього часу ніякого результату немає.
Відповідь модератора сайту:
ТОВ Херсонрегіонгаз займається виключно постачанням газу, а не будівництвом мереж
Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл [24.11.2020, 18:05].
Вибачте, дуже далеко до найближчого пункту, тай КОВІД не дозволяє вільно їздити. Я звернулася до вас онлай. Точно таке очукую вирішення проблеми. Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл[24.11.2020, 12:34]. Добрый день. Подскажите, на каком основании отключили газ по адресу: село Федоровка, ул. Винницкая 44. личный счет 240151. ????? 17.08.2019 прописанный там человек, умер. Продолжали начислять по среднему, несмотря на отсутствие потребление газа. Там никто не проживал и не был прописан. Поступила квитанция на оплату на суммуболее тысячи грн. С личного кабинета по приват-24 было уплочено 29.10.2020 два платежа. Код квитанции 2128-7700-8631-1250 и 2128-7655-2261-9050. Квитанции прошли. Звонок на гарячую линию подтвердил прохождение платежей в прошлом месяце. Сегодня отключили газ!!!!!. На каком основании?. Мой телефон +380501520282. Жду звонка. Благодарю. Відповідь модератора сайту:Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора, або зверніться до найближчого абонпункту.
Відповідь модератора сайту:
За постачання заборгованість відсутня, з питань навності боргу за розподіл та відновлення газопостачання звертайтеся до АТ Херсонгаз.
Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл [24.11.2020, 12:34].
Добрый день. Подскажите, на каком основании отключили газ по адресу: село Федоровка, ул. Винницкая 44. личный счет 240151. ????? 17.08.2019 прописанный там человек, умер. Продолжали начислять по среднему, несмотря на отсутствие потребление газа. Там никто не проживал и не был прописан. Поступила квитанция на оплату на суммуболее тысячи грн. С личного кабинета по приват-24 было уплочено 29.10.2020 два платежа. Код квитанции 2128-7700-8631-1250 и 2128-7655-2261-9050. Квитанции прошли. Звонок на гарячую линию подтвердил прохождение платежей в прошлом месяце. Сегодня отключили газ!!!!!. На каком основании?. Мой телефон +380501520282. Жду звонка. Благодарю.
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора, або зверніться до найближчого абонпункту.
Александр, о/р 10007, Херсон [20.11.2020, 00:20].
Правда ли, что Херсонрегионгаз прекращает подачу газа для населения?
Відповідь модератора сайту:
На сьогодні ТОВ Херсонрегіонгаз – є вашим постачальником, в разі будь-яких змін, споживачів буде повідомлено окремо.
Людммла, о/р 2661, Херсон [19.11.2020, 13:58].
Так же прошу сделать перерасчет и за распределение газа, т к мне рассчитали на основании ошибочных показаний счетчика – и являются завышенными Т к сумма за распределение газа ошибочная – оплачивать не буду , оплату произведу – исключительно после перерасчета!
Відповідь модератора сайту:
Надання завищених показників – це порушення кодексу ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. За наданим фото лічильника на вайбер, буде здійснено нове обрахування. Надалі, будь ласка, надавайте достовірні обсяги споживання, для уникнення непорозумінь та правильного фінансового обрахунку
Людммла, о/р 2661, Херсон [19.11.2020, 13:54].
Добрый день! 04.09.2020 г передали ошибочно показания счетчика 1015 куб м Затем не пользовались газом( т к уезжали) Далее 02.11 передано мной фото счетчика с показаниями 915 куб м 02.11.2020г показания были приняты Сделайте перерасчет
Відповідь модератора сайту:
Ваше фото від 02.11.20 прийняте в роботу.
Любовь, о/р 14096175, Херсон [19.11.2020, 10:26].
Послушайте, уважаемы консультант. Я – человек в возрасте. В условиях нынешней эпидситуации, чтобы не сидеть под кабинетами, обратилась к Вам, чтобы адекватно разобрались в сложившейся ситуации. В ответ на первое письмо вы задаете нелогичный вопрос "какой счет". Если уже есть цифра 10м3, то это явно не за распределение газа. Потом вы говорите, что у меня долг. У нас, что разная информация отображается? В моем лк по газу все оплачено до копейки и даже нет таких цифр, о которых вы пишите, а по вашим сведениям – у меня долг. Откуда цифры берете? И почесу нельзя скрины прикреплять? Все на пальцах объяснять приходится и вам, и мне…
Відповідь модератора сайту:
На показники 164, з якими у вас було знято лічильник внаслідок пожежі, заборгованість складає 151,18 грн.
Дмитро, о/р 20365, С.Виноградово [19.11.2020, 07:31].
Добрый день, подскажите,как производить видеофиксацию газового счетчика и куда пересылать по вайберу ,адрес,телефон?
Відповідь модератора сайту:
Усі способи передачі даних лічильника знаходяться за просиланням
Головна сторінка
Олександр, о/р 54128, Херсон [18.11.2020, 11:32].
Чому з 15.10 я числюся як постачальник останньої надії?
Відповідь модератора сайту:
З 04.11.20 ви змінили постачальника.
Ольга Короткова, о/р 12674, Смт. Асканія-Нова [17.11.2020, 23:22].
Добрий день! На даний момент знаходжуся за межами України! Раніше контролювала оплату за газ через особистий кабінет. Але зараз він не доступний. Може виникнути заборгованість. Прошу допомоги в вирішенні проблеми. Дякую! Очікую на будь-яку відповідь. 12674. Смт. Асканія-Нова, Херсонська область
Відповідь модератора сайту:
В чому саме виникають складнощі у користуванні особистим кабінетом
Леонид, о/р 4942, Гола Пристань [16.11.2020, 12:26].
Добрый день. Я за все комунальные услуги и за газ тоже плачу через Портмоне. Вы там пишите, что за потребление газа надо оплачивать до 10 числа каждого месяца, а сегодня уже 16 и вы до сих пор не предоставили Портмоне реестр с оплатами, а без этого они не могут прислать мне в личный кабинет квитанцию для оплаты, а без нее я не могу оплатить, хотя в вашем личном кабинете я и вижу сколько платить. Я писал в Портмоне, они мне прислали ответ – Добрый день. В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим – система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Просто вам надо высылать им быстрей реестр с оплатами или продлить оплату до 20 числа. С уважением….Леонид.
Відповідь модератора сайту:
Рахунок за послуги у вас знаходиться в особистому кабінеті. Обмін файлами здійснюється з усіма банківськими установами.
Любов, о/р 14096175, Херсон [16.11.2020, 11:46].
Рахунок за природний газ, не за розподіл. Нам пропонують заплатити за 10 кубів газу, які ми нібито використали в жовтні при заглушеній та опломбованій трубі. За розподіл ми заплатили, це зрозуміло. А ось за 10 кубів ми маємо платити?
Відповідь модератора сайту:
На показники 164 у вас заборгованість – 151,18 грн, зафіксовані 18.09.20 на момент демонтажу лічильника газу після пожежі.
Николай, о/р 212218, Чернобаевка [14.11.2020, 18:57].
Как зарегестрировать кабирет
Відповідь модератора сайту:
Зайдіть в особистий кабінет http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та натисніть кнопку реєстрація
Любов, о/р 14096175, Херсон [13.11.2020, 19:57].
Счет за природный газ, не за распределение. Если Вы это имеете ввиду
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Любоври, о/р 14096175, Херсон [13.11.2020, 15:52].
18.09.20 в квартире случился пожар. Был снят счетчик, на трубе – заглушка, труба опломбирована, газа в квартире, естественно, нет. Почему приходит счёт за октябрь – 10м3?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть про який рахунок йде мова
Леонид, о/р 479, Голая Пристань [13.11.2020, 13:31].
Добрый день! Вы там пишите, что оплачивать за потребление газа надо до 10 числа следуещего месяца. Я плачу через Портмоне и не могу оплатить пока они не пришлют мне в личный кабинет квитанции. А они не могут прислать квитанции пока с газцеха им не пришлют реестр с оплатами, сегодня уже 13 число, а рестра с оплатами нет. Это я к тому, что надо или сделать оплату до 20 числа или присылать быстрей, потому, чтоя при всем желании не могу сейчас оплатить. С уважением…
Відповідь модератора сайту:
Здійсніть реєстрацію в особистому кабінеті та спостерігайте за своїми оплатами, також для оплати можна помножити використані куби на поточну ціну і сплатити через будь-який банківський сервіс.
Барсуков Андрій Вікторович, о/р 9702, с. Малокаховка, вул. Ювілейна, 108, Каховський район [12.11.2020, 21:07].
Сьогодні в 19.40 через Приват 24 зроблена оплата за газ за жовтень в сумі 185,00 квитанція 0.0.1902702385.1. Особистий рахунок вказано правильний 9702, а от адреса неправильна: Михайлівська 83/51, а треба Ювілейна 108, населений пункт в квитанції не вказаний. Прошу зарахувати суму 185,00 на особистий рахунок 9702 Барсуков Андрій Вікторович, с. Малокаховка, вул. Ювілейна 108.
Відповідь модератора сайту:
Якщо кошти за постачання були сплачені але не надійшли на особовий рахунок, для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Олеся, о/р 6077370, Херсон [12.11.2020, 20:16].
Доброго дня .Я хочу переоформити рахунок на іншого господаря ,скажіть як я можу це зробити через інтернет ? Зараз діє карантин та і не тільки зараз ,скоро буде вже рік а не можу ніяк переоформити ?
Відповідь модератора сайту:
Переоформити рахунок можливо у будь-якому абонпункті, вони усі працюють із дотриманням карантинних заходів.
Юлія, о/р 841, Велика Олександрівка [12.11.2020, 13:05].
Доброго дня! Цікавить таке питання. Чому до у ваги при розрахунку використаного газу за жовтень місяць бралися показники лічильника отримані при обході ще за 22.10.2020 року. А ті показники які я вказала в особистому кабінеті станом на 31.10.2020 року до уваги не бралися. Чому я за 79 кубів повинна тепер платити по ціні листопада місяця, яка майже на 2,00 грн., за кожен куб, більше ніж ціна жовтня місяця?
Відповідь модератора сайту:
Ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу.
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 15:19].
"Нагадуємо, що завищувати/занижувати показники є порушенням кодексу ГРМ" А ничего, что у меня проплата на год вперед на 01.01.2020 АВАНС 600.82 грн и Вы просто снимаете с моего счета деньги в зависимости от объема и цены, пользуясь ими круглогодично… И при этом ДВАЖДЫ снимаете плату за единожды использованный газ…. Это Вашему кодексу ГРМ не противоречит? Дублирую свой О/р 5594, Новая Каховка, а то у Вас с этим глюки постоянно…
Відповідь модератора сайту:
На показники 930 у вас переплата 97,97 грн
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 13:27].
Это у Вас написано на сайте http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/Cabinet/DetailsGaz: Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 . За 920 кубов уже было оплачено в прошлом месяце. Новые показатели 930 кубов. Объясните как у Вас 930 – 920 получается 23 куба, а не 10 ??? О/р 5594, НОВА КАХОВКА
Відповідь модератора сайту:
В ОК вказані ті показники, які споживач надає самостійно, показники 907 знято у вас контролером 13.10.20. Нагадуємо, що завищувати/занижувати показники є порушенням кодексу ГРМ
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 11:51].
Это у Вас написано на сайте http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/Cabinet/DetailsGaz: Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 . За 920 кубов уже было оплачено в прошлом месяце. Новые показатели 930 кубов. Объясните как у Вас 930 – 920 получается 23 куба, а не 10 ???
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Лидия Кузнецова, о/р 5417, Днепряны, Новокаховского [11.11.2020, 11:50].
Я мама погибшего воина обращаюсь к вам с просьбой. 28 октября2020 года контролёр обнаружила что счётчик на на самой минимальном включении газа не работает-составила акт. Счётчик должны были поменять ещё 2919 году но так и никто не пришел менять. Написала 28 октября в горгазе заявление на замену счётчика, но до сегодняшнего дня тишина. Подскажите что мне сейчас делать. Мой тел. 0502843561.за ответ заранее благодарна
Відповідь модератора сайту:
З даного питання будь ласка зверніться в АТ Херсонгаз
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 10:57].
Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 930 – 920 = 23 ??? О/р 5594, НОВА КАХОВКА
Відповідь модератора сайту:
13.10.20 контролером у вас знято показники 907, 01.11.20 ви надали – 930, різниця 23 м куб.
Влад, о/р 0, НОВА КАХОВКА [09.11.2020, 21:58].
Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 930 – 920 = 23 ???
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Олександр, о/р 8629, Каховка [05.11.2020, 19:23].
Здравствуйте! Хотел узнать почему к моему О/Р привязаны два Email, и как убрать один?
Відповідь модератора сайту:
Обидвы ел адреси зареєстровані як активні, з однаковими номерами телефонів, якщо одна з адрес не ваша – змініть пароль доступу до особистого кабінету
Любов, о/р 202454, Херсон [04.11.2020, 17:52].
Доброго дня! Я звичайний побутовий споживач. Які договори (розподіл, транспортування тощо) мені потрібно додатково заключити? Чи є в мене договір від 2016 року? Номер рахунку: 202454. Дякую
Відповідь модератора сайту:
За вказаним особови рахунком договори укладено у 2016 році
Петро, о/р 1449, Херсон [25.10.2020, 21:47].
ТОВ “Херсонрегіонгаз” Споживача Клімова Петра Харлампійовича м.Херсон, вул.Дорофеєва, 10,кв.4 тел.0952874048 № о/р 1449 З А Я В А Прошу розглянути мої рахунки за оплату користування природним газом за період з червня по жовтень 2020р, оскільки сума переплати не співпадає з показаннями лічильника більш як на 1000грн. Або це помилка, або хтось помилково оплачує по моєму особистому рахунку . Письмової відповіді потребую. «25»жовтня 2020р. _____________________ /Клімов П.Х./
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка направте своє звернення на адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Дмитро, о/р 231826, Херсон [20.10.2020, 08:27].
Вітаю! Декільна днів на сайті Херсонрегіонгазу не працює форма зворотнього зв'язку. Не можу написати звернення. Вирішіть це, будь ласка.
Відповідь модератора сайту:
Ви зараз знаходитися на сайті ТО В Херсонрегіонгаз і пишете повідомлення в гостьову книгу
Тетяна, о/р 20059, с.Червона Поляна Чаплинський рн Херсонська обл [19.10.2020, 09:16].
Доброго дня! У мене питання по транспортуванні газу. Так як котел у мене не працює уже рік (несправний) я користуюся лише газовою плитою для приготування їжі, напишіть будьласка електронну адресу, куди я можу відправити звернення щоб опломбували котел та зменшили мені суму оплати за транспортування. З повагою Тетяна Довбня
Відповідь модератора сайту:
Питанням транспортування (розподілу) природного газу займається АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю.
Тамара, о/р 13630, Каховка [13.10.2020, 15:08].
В Каховській філії не виставляють щомісячно показники лічильника, контролер не виконує свою роботу, так за особистим рахунком 13630 останні показники виставлялись на 01.06.2020 року. Я, Лященко Тамара Сергіївна є власником рахунку, маю особистий кабінет і щомісячно надає показники лячильника через особистий кабінет. На 13.10.2020 року показники лічильника 39950, а з розрахунку 39750, У Каховській філії була вже не одноразово з фото лічильника, визивала контролера. Але реакція відсутня,
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка у відповідь на цей лист надішліть фото лічильника із фактичними показниками з вказанням дати зйомки на цю адресу PresSecr@khersonregiongas.com.ua
Тетяна, о/р 211438, Чорнобаївка [10.10.2020, 17:43].
Доброго дня. В зв*язку з посиленням карантинних заходів,скажіть будь ласка, чи є необхідність в персональній звірці в центрі обслугоговування абонентів,якщо дані вносяться через "Мій кабінет" і розбіжностей не виникає. Дякую.
Відповідь модератора сайту:
Для правильного обрахування спожитого газу рекомендуємо здійснювати звірку не рідше 1 разу на півроку.
Козачок Людмила, о/р 8055, село Долинське Чаплинський район [09.10.2020, 16:21].
Доброго дня! На цій електронній адресі є декілька облікових записів, в тому числі і мій 8055. Нещодавно випадково мій персональний кабінет було видалено. Хотіла додати занову свій особовий запис, але постійно видає, що не співпадає особовий рахунок з сумою оплати (остання оплата була в серпні 48 грн через термінал) . Допоможіть відновити мій кабінет.
Відповідь модератора сайту:
Для реєстрації в особистому кабінеті чи додаванні особового рахунку необхідно ввести останню суму оплати за постачання Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату – зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Валентина, о/р 18426, Херсон [08.10.2020, 13:25].
Судя по вашему обобщенному предыдущему ответу: "За умови зміни постачальника ну будь-якого, оператор ГРМ – АТ Херсонгаз залишається незмінним. Показники надаються в обовязковому порядку." Труба подающая газ остается неизменной,платить вам туда же за розподил, … а вот как насчет личного кабинета и как осуществить переход к другому поставщику (например Нефтегаз) , находясь в Херсоне. Есть ли инструкция или что то аналогичное. Надеюсь на полный и подробный ответ
Відповідь модератора сайту:
Споживач самостійно обирає свого постачальника.
Галина, о/р 16384, Новая Каховка [07.10.2020, 09:35].
На моєму рахунку значиться борг за серпень в сумі 48.54 грн. Але оплату за серпень я провела через Приват-24 ще 5.09.20 в сумі 50 грн. Є відповідна квитанція. Як вам переслати цю квитанцію, якщо функції додати скан не існує?
Відповідь модератора сайту:
Якщо кошти за постачання були сплачені але не надійшли на особовий рахунок, для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua