Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Наталя, о/р 21119, Херсон [08.12.2020, 13:11].
Чи потрібно приходити до Херсонрегіонгазу для розірвання договору?
Відповідь модератора сайту:
Дія договору на постачання припинена 01.12.20
ирина, о/р 223487, херсон [08.12.2020, 12:34].
Скажите пожалуйста если не определишься с поставщиком до 31.01.2021 р. что произойдет?
Відповідь модератора сайту:
У разі відсутності станом на 01.12.2020 побутового споживача в Реєстрі споживачів будь-якого постачальника на інформаційній платформі Оператора ГТС побутові споживачі ТОВ “Херсонрегіонгаз”, які до 01.12.2020 не зробили вибору іншого постачальника, автоматично стають споживачами ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”, як постачальника газу “останньої надії”. Максимальна тривалість постачання природного газу постачальником “останньої надії” не може перевищувати шістдесят днів та в будь-якому випадку не має тривати довше ніж до кінця календарного місяця, наступного за тим місяцем, у якому почалося фактичне постачання природного газу споживачеві постачальником “останньої надії”. Отже, протягом цього строку, починаючи з 01.12.2020, побутові споживачі Херсонської області (окрім тих, хто до 01.12.2020 обрав іншого постачальника) будуть споживачами природного газу, який буде поставляти ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України” та, відповідно отримувати від цього підприємства рахунки на оплату за спожитий газ. За цей час побутовим споживачам також необхідно буде обрати нового постачальника.
Юлія, о/р 81398, Нова Каховка [08.12.2020, 12:00].
…"Відповідь модератора сайту: Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою. Для отримання достовірних даних лічильника та проведення інвентаризації може виникнути необхідність у виклику контролера."…. !!!!!! ТОДІ ДОВЕДІТЬ ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ ДО СВОЇХ ЖЕ ПРАЦІВНИКІВ АБОНСЛУЖБИ міста Нова Каховка!, бо вони розсказують пенсіонерам зовсім інше і чесно кажучи якусь маячню І НІЯКИХ заяв на повернення коштів не прийняли! Чи ви хочете щоб люди помилково вам поплатили і за грудень?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть до кого саме та коли ви звернулися, що саме ви запитали?
Марія, о/р 29941, Херсон [08.12.2020, 10:58].
Здравствуйте,подскажите,пожалуйста,за декабрь месяц кому нужно будет платить за газ: Нафтогазу(Постачальнику останньої надії) по их тарифам и на их р/с или Херсонрегионгазу?
Відповідь модератора сайту:
Ви маєте розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз на 01.12.20, усі питання надалі – до вашого нового постачальника.
Виктория, о/р 3528, Херсон [07.12.2020, 23:04].
Подскажите пожалуйста состояние р/с на 01.12.2020г, показания счетчика 1631, последняя оплата от 05.12.2020 в сумме 140грн.
Відповідь модератора сайту:
На вказані показники борг – 46,14 грн. Остання оплата надійшла 09.11.20
ЖЕНЯ, о/р 1249, Олешки [07.12.2020, 22:48].
Добрый день, спасибо за Ваш ответ, что у меня переплата 1811,56 грн, на показания 16323. Но меня этот ответ не удовлетворил, пожалуйста обновите данные, что бы я в своём личном кабинете смог увидеть электронный счёт за ноябрь месяц. В данный момент я вижу только октябрь. Заранее спасибо.
Відповідь модератора сайту:
До 10 числа дані оновляться
виктор, о/р 5344, каховка [07.12.2020, 19:58].
добрый вечер..подскажите пожалуста,с 1.12.2020 вы перестаете быть поставщиками газа..у меня имеетса переплата на данное число и я должен ее забрать только через заявление и банк ? возможно ли перечислить эти средства на счет того поставщика с кем я заключу договор? или эта переплата замораживаетса на вашем счету на 1.12.2020?спасибо за ответ
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою. Для отримання достовірних даних лічильника та проведення інвентаризації може виникнути необхідність у виклику контролера.
Цибулько, о/р 17134, с.Хлібодарівка [07.12.2020, 19:26].
Дайте будь ласка відповідь на моє питання. Що робити з переплатою, коли абонслужба уяви не має про ситуацію та не бажає спілуватись на цю тему? Та, як це зробити, якщо щодня на роботі та в умовах карантину. Чи ,можливо, потрібно зразу , звернутися до суду , про невчасне попередження населення стосовно зміни постачальника, що Ви пропонували проплачувати зазделегідь куби!!?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою. Для отримання достовірних даних лічильника та проведення інвентаризації може виникнути необхідність у виклику контролера.
ИРИНА, о/р 223487, херсон [07.12.2020, 18:54].
Если ни чего не делать кому и сколько платить за декабрь 2020шлда
Відповідь модератора сайту:
У зв’язку із значною заборгованістю побутових споживачів області за поставлений природний газ, та як наслідок, недостатністю грошових коштів у ТОВ “Херсонрегіонгаз” для закупівлі природного газу, з 01.12.2020 Товариство не має можливості здійснювати постачання природного газу побутовим споживачам Херсонської області. Відповідно до п. 25 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики і комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 (надалі – Правила), побутовий споживач має право на вільний вибір постачальника та безоплатну зміну постачальника. Постачальник обирається споживачем самостійно, на власний розсуд, незалежно від місця знаходження даного постачальника на території України.
Татьяна, о/р 31025, новая каховка [07.12.2020, 18:34].
Как узнать точную сумму оплаты за ноябрь месяц, чтобы в последствии не остаться в должниках или не бегать за переплатой
Відповідь модератора сайту:
Тариф на листопад – 7,83 грн, його необхідно помножити на кількість спожитих кубів на 01.12.20
Юлія, о/р 81398, Нова Каховка [07.12.2020, 16:59].
Дайте будь ласка відповідь на моє питання. Що робити з переплатою, коли абонслужба уяви не має про ситуацію?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою. Для отримання достовірних даних лічильника та проведення інвентаризації може виникнути необхідність у виклику контролера.
NataGeryak, о/р 10425, Херсон [07.12.2020, 16:58].
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи необхідно заключати договір на зкупівлю газа, якщо змінювати постачальника газа ми не плануємо?
Відповідь модератора сайту:
У зв’язку із значною заборгованістю побутових споживачів області за поставлений природний газ, та як наслідок, недостатністю грошових коштів у ТОВ “Херсонрегіонгаз” для закупівлі природного газу, з 01.12.2020 Товариство не має можливості здійснювати постачання природного газу побутовим споживачам Херсонської області.
Юлія, о/р 81398, Нова Каховка [07.12.2020, 16:12].
При чому тут мій рахунок???? Читайте уважніше!!! Річ про моїх сусідів, у яких переплата і які хочуть повернути кошти. А співробітники абонслужби не можуть нічого розтлумачити бідним пенсіонерам, які нічого не розуміють.
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка будьте уважними та надавайте достовірну інформацію для підготовки відповіді
Юлія, о/р 81398, Нова Каховка [07.12.2020, 15:50].
Добрий день! В моїх сусідів є переплата по газу на 01.12.20. Як ви тут і написали, вони звернулись сьогодні до абонпункту з цим питанням. На що працівники сказали, що ваша переплата нікуди не зникне, тому що вони ще не заключили договір з новим постачальником і ця сума увійде в розрахунковий період за грудень. Чи правильно це і чому працівники абонслужби не прийняли у них заяву на повернення коштів? Хотілося б розуміти ситуацію що робити, тому що інформація у вас на сайті і інформація з абонслужби не співпадає.
Відповідь модератора сайту:
За постачання на показники 7840 переплати немає.
Ирина, о/р 2150, Херсон [07.12.2020, 14:54].
Скажите пожалуйста к кому обратится (телефон) по поводу долга и распломбировки.?
Відповідь модератора сайту:
В разі наявності заборгованості за постачання, відновлення можливе після її погашення. Для відновлення звертайтеся до АТ Херсонгаз.
ЖЕНЯ, о/р 1249, Олешки [07.12.2020, 14:50].
Добрый день, когда будет произведён расчёт за ноябрь, в личном кабинете, мне нужна информация для передачи данных в Нафтогаз?
Відповідь модератора сайту:
На показники 16323 – у вас переплата – 1811,56 грн.
Юлия, о/р 4017, Херсон, Херсон, ХЕРСОНСЬКА [07.12.2020, 14:46].
Подскажите пожалуйста. Если квартира оформлена на другого человека, но оплату делала я, все чеки есть. От чьего имени должно быть заявление о возврате переплата? И куда будет возвращена сумма переплаты?
Відповідь модератора сайту:
Заява має бути написана від власника особового рахунку.
ольга, о/р 6703, Олешки [07.12.2020, 14:18].
01.11.2020р. через Приват 24 мною сплочена сума заборгованості за спожитий газ в сумі 124грн., та за розподіл газу – 209,42грн. Станом на 07.12.2020р. в особистому кабінеті значиться заборгованість вищезазначених сум. Чому до сьогоднішнього дня не списані з особового рахунку вазані суми?
Відповідь модератора сайту:
Остання оплата надійшла 03.11.20 – сума не відповідає вказаній. Питанням транспортування (розподілу) природного газу займається АТ Херсонгаз,будь ласка зверніться за приналежністю.
Олександр, о/р 3038, Нова Каховка [07.12.2020, 13:42].
Добрий день, цікавить питання , чи потрібно обов'язково змінювати газопостачальну компанію, боргу не на маю
Відповідь модератора сайту:
У зв’язку із значною заборгованістю побутових споживачів області за поставлений природний газ, та як наслідок, недостатністю грошових коштів у ТОВ “Херсонрегіонгаз” для закупівлі природного газу, з 01.12.2020 Товариство не має можливості здійснювати постачання природного газу побутовим споживачам Херсонської області.
Ольга, о/р 47619, Херсон [07.12.2020, 13:10].
Здравствуйте! О/Р 47619. 06.12.2020 мне позвонили с номера телефона +380443002515 (робот) и сказали, что у меня долг по газу 63 грн. 07 коп. Хотя у меня текущий долг перед Херсонрегионгаз за листопад – 39 грн 12 коп. Если это звонил Нафтогаз, то откуда у меня долг перед ними возник? месяц только начался Может вы знаете что за долг и куда оплачивать. Спасибо
Відповідь модератора сайту:
На показники 2070 у вас борг – 39,12 грн
Кунтій Наталя Анатоліївна, о/р 6485, Олешки [07.12.2020, 12:45].
Якщо я, новий власник помешкання, не встигла пеоформити особовий рахунок на своє ім'я, але весь час була платником за спожитий газ, про що свідчать платіжні документи, як в такому разі повернути кошти переплати.
Відповідь модератора сайту:
Надайте відповідні підтверджуючі документи до місцевої дільниці АТ Херсонгаз та напишіть заяву.
Кунтій Наталя Анатоліївна, о/р 6485, Олешки [07.12.2020, 11:40].
Если с 01.12.2020 г. всех неопределившихся с поставщиком природного газа автоматически переводят на договора с Нафтогазом, будут ли при оплате за потребленный объем газа, учитываться средства переплаты, которые есть на лицевом счету?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою.
Віта, о/р 15126, Білозерка [07.12.2020, 11:23].
Какой ЕІС код
Відповідь модератора сайту:
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код модна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку.
Ирина, о/р 215032, Херсон [07.12.2020, 11:03].
Здравствуйте! Скажите пожалуйста можно сделать реструктуризацию? Куда можно обратится и что для этого нужно? Спасибо!
Відповідь модератора сайту:
Реструктуризація не здійснюється.
Наталія, о/р 13818, Тавричанка [06.12.2020, 15:14].
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, де можна знайти повний перелік компаній, з якими можна укласти договір про газопостачання? Вже декілька годин сиджу на .nerc.gov.ua і не можу нічого знайти. Завчасно дякую)
Відповідь модератора сайту:
Постачальник обирається споживачем самостійно, на власний розсуд, незалежно від місця знаходження даного постачальника на території України.
Любов, о/р 15631, Генічеськ [06.12.2020, 00:38].
Де можна отримати заяву про повернення переплати?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою.
Наталія, о/р 1386, Олешки [05.12.2020, 19:45].
При спробі заповнення заявки на приєднання до Нафтагазу України пише, що код EIC код невірний. Я його взяла з особистого кабінету 56XM35MOOOO1386D
Відповідь модератора сайту:
Код вказано вірно
Елена Мельникова, о/р 2076006, Херсон [05.12.2020, 12:31].
Добрый день! В связи с прекращением предоставления услуг "Херсонрегионгаз" прошу провести полный взаиморасчет и урегулировать вопрос по переплате по моему лицевому счёту. Ответ прошу предоставить на электронную почту.
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою.
Олена, о/р 934, Берислав [04.12.2020, 16:59].
Доброго дня. У нас дуже велика переплата за газ, Херсонрегіонгаз припинив постачання. Особовий рахунок оформлено на маму, яка померла місяць тому. Як в такому випадку нам повернути кошти?
Відповідь модератора сайту:
Вам необхідно вирішити питання із новим власником особового рахунку та від нього подати відповідну заяву та документи за адресою Михайлівська 18.
Геннадий, о/р 28044, Херсон [04.12.2020, 15:18].
Добрый день, к кому мне обратиться для замены газовой колонки на новую, так как старая пришла не в годность. Позвонил в Херсон Регион Газ мягко говоря послали, сказали звоните после 5 числа, либо звоните производителю газового оборудования и пускай они присылают свого специалиста, в сервисном центре сказали что они не имеют права делать замену газовой колонки. Я не могу пользоваться неисправный оборудованиям. У меня маленький ребёнок. Что делать и к кому обращаться не знаю. Я могу и сам провести замену, но после мне опломбируют и влепят штраф. Прошу помощи в решении данной проблемы.
Відповідь модератора сайту:
Заміною обладнання займається АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю
Елена, о/р 226559, Херсон [04.12.2020, 12:12].
Здравствуйте! К кому мне надо обратиться, чтобы получить ЕЇС КОД?
Відповідь модератора сайту:
Ваш код знаходиться у вашому сообистому кабінеті, або власник особового рахунку із паспортом має звернутися до найближчого абонпункту.
Сергей, о/р 2234, Великая Александровка [04.12.2020, 11:50].
Добрый день, у меня на Вашем счету переплата за газ 7018,61грн.,какая процедура возврата денежных средств при смене поставщика.
Відповідь модератора сайту:
Для повернення коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку (банківські реквізити) звернутися до найближчого абонпункту із відповідною заявою.
Інна, о/р 10905, м.Олешки та м. Херсон [04.12.2020, 11:44].
Чи можу я залишитись споживачем Херсонрегіонгаз і не переходити нікуди? Інформація не зрозуміла. Споживач має право на вибір постачальника, але ж не зобов'язаний вибирати, якщо до того якось газом користувався. Навіщо цей хаос? Як вибрати чи залишитись вашим клієнтом? Де треба вибрати? Дякую!
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 ТОВ Херсонрегіонгаз припинив постачання газу для населення.
Светлана, о/р 219493, Херсонmik [04.12.2020, 11:30].
при передаче показаний на01.12.2020 мною были увеличины показания с учетом аванса на декабрь месяц,очень сожалею о разрыве нашего сотрудничества и прошу в счете за декабрь учесть фактические показания 23165
Відповідь модератора сайту:
Надання недостовірних показників лічильника є порушенням кодексу ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Вам необхідно викликати контролера.
Олексій, о/р 20380, Херсон [04.12.2020, 11:12].
Я видаю ту інформацію, що мені повідомили за телефоном 41-70-90. ЛИШЕ за наявності АКТУ контролера і всіх інших документів в оригіналі та копіях буде розглядатись питання в абонцентрі! При цьому повідомили, що це рішення керівника Херсонрегіонгаз станом на 03.12.2020. Якщо ця інформація не відповідає дійсності, будь ласка спростуйте її. А також проведіть роботу з колегами, які телефоном надають невірні консультації. Я надаю показники своєчасно, а цього місяця надав трьома різними способами, включаючи фото лічильника. Моя заява про повернення переплати відправлена в електронному вигляді разом з пакетом документів, зазначеному на Вашій сторінці Гостьової книги. Тепер в мене вимагають Акт контролера і особистий візит для написання заяви у абонцентрі. Звісно в мене виникають запитання. А Вас дуже прошу надати актуальну інформацію з питання повернення коштів переплати, бо, як бачите, таких абонентів не 1 і не 2. А краще оприлюдніть її на офіційній сторінці, а не в чаті, який мало хто читає! ДЯКУЮ ДУЖЕ!
Відповідь модератора сайту:
Почніть з виклику контролера.
Олексій, о/р 20380, Херсон [04.12.2020, 10:47].
Дуже прикро, що Херсонрегіонгаз не надає повну та актуальну інформацію про порядок ПОВЕРНЕННЯ ПЕРЕПЛАТИ. Всюди різні відповіді! Телефоном кажуть, що обов'язкова наявність АКТУ КОНТРОЛЕРА про показники лічильника. На сайті спочатку пишуть про подачу документів в електронному вигляді. Потім стрімко знадобився особистий візит до абонцентру. Доречі, ПРАВИЛА постачання природного газу, затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 чітко визначають, що "У разі переплати сума переплати зараховується в рахунок оплати на наступний розрахунковий період або повертається на поточний рахунок споживача на його письмову вимогу протягом п’яти робочих днів після отримання такої вимоги." Ну і де тут той ворох документів, що вимагає Херсонрегіонгаз? І де тут особистий візит?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка не надавайте хибні консультації для споживачів, якщо ви не є фахівцем відповідної служби, використовуючи гостьову книгу. Якщо ви фізично не в змозі прийти до абонпункту, ви можете надіслати відповідну заяву поштою з оригіналами документів, що підтверджують вашу особистіть, вашу оплату та ваші банківські реквізити для повернення коштів як власника особового рахунку. В разі, якщо ви невірно або тривалий час не надаєте показників лічильника, або у вас є інші порушення – знадобиться акт обстеження/ інвентаризації контролера.
Микола, о/р 4273, Гола Пристань [03.12.2020, 20:40].
Здравствуйте, маю наступне питання стосовно повернення переплати: ви зазначаєте що треба надати копію квитанції, а якщо сплачено було наприклад 6 тис. ще в минулому році, а станом на сьогодні переплата 2 тис. Чи доцільно надавати копію такої квитанції, якщо повернути треба лише 2 тис. ?Завчасно дякую за відповідь.
Відповідь модератора сайту:
Для поверенння коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку звернутися до найближчого абонпункту.
Оксана, о/р 35661, Херсон [03.12.2020, 19:10].
Добрый день! На сайте gaz.kherson.ua Появилось письмо http://194.79.22.199:8080/abonent/ из которого не ясно, что в итоге нам нужно делать: 1/. Перезаключать договор или он автоматически продлевается? 2/. Что за " постачальник газу “останньої надії”.? 3/. Как понять вот эту информацию: Максимальна тривалість постачання природного газу постачальником “останньої надії” не може перевищувати шістдесят днів та в будь-якому випадку не має тривати довше ніж до кінця календарного місяця, наступного за тим місяцем, у якому почалося фактичне постачання природного газу споживачеві постачальником "останньої надії". 4/.Если все-таки надо выбирать другого поставщика, то по предложенной ссылке http://www.nerc.gov.ua/ найти перечень поставщиков нам не удалось. Просьба объяснить , что все-таки нам делать, чтоб и вам и нам было хорошо? Заранее благодарны.
Відповідь модератора сайту:
Відповідно до п. 25 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики і комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 (надалі – Правила), побутовий споживач має право на вільний вибір постачальника та безоплатну зміну постачальника. Постачальник обирається споживачем самостійно, на власний розсуд, незалежно від місця знаходження даного постачальника на території України.
Алена, о/р 208308, с. Чернобаевка [03.12.2020, 16:26].
Здраствуйте. Скажите, а каким образом поставщик последней надежды Нафтогаз выставит счет за декабрь? Как я об этом узнаю? Где я увижу этот счет?
Відповідь модератора сайту:
З даним питанням будь ласка зверніться до свого постачальника
Анна, о/р 123555, с. Микільське [03.12.2020, 15:13].
Добрий день. Що необхідно для того, щоб переплату по "Херсонрегіонгазу" зарахувати на рахунок " Херсонгазу"?
Відповідь модератора сайту:
Це дві різні організації, для поверенння коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку звернутися до найближчого абонпункту.