Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Геннадий, о/р 201031, Херсон [03.12.2020, 13:21].
Добрый день. Примите ли вы заявку на возврат переплаты за потребленный газ подписанный ЭЦП через портал "Дія" или вам нужен отсканированная заявка, написанная от руки?
Відповідь модератора сайту:
Для поверенння коштів в разі фактичної переплати, власнику особового рахунку необхідно з паспортом, кодом та випискою банківського рахунку звернутися до найближчого абонпункту.
олександр, о/р 6077370, Херсон [03.12.2020, 11:38].
доброго дня ,скажіть будь-ласка як я можу переоформити рахунок на нового власника квартири куда потрібно звернутися і які документи для цього потрібні ?
Відповідь модератора сайту:
З 01.08.2020 для побутових споживачів в України відкрито ринок природного газу. У зв’язку із значною заборгованістю побутових споживачів області за поставлений природний газ, та як наслідок, недостатністю грошових коштів у ТОВ “Херсонрегіонгаз” для закупівлі природного газу, з 01.12.2020 Товариство не має можливості здійснювати постачання природного газу побутовим споживачам Херсонської області. Відповідно до п. 25 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики і комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 (надалі – Правила), побутовий споживач має право на вільний вибір постачальника та безоплатну зміну постачальника. Постачальник обирається споживачем самостійно, на власний розсуд, незалежно від місця знаходження даного постачальника на території України.
Женя, о/р 1249, Олешки [02.12.2020, 20:57].
Здравствуйте, у меня переплата Херсонрегионгазу за газ 2000 грн, а за трубу 200 грн, если я выберу Нафтогаз, как поставщика, деньги перенесутся автоматически, или вы мне их наличными вернёте, КАК БЫТЬ С ПЕРЕПЛАТОЙ???
Відповідь модератора сайту:
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Інна, о/р 12034, Великоолександрівський р-н [02.12.2020, 19:16].
Скажіть, будь ласка, якщо вибрати нового постачальника газу, чи повернуть мені кошти (переплачені), які знаходяться на рахунку Херсонрегіонгазу? Чи вони автоматично перейдуть до нового постачальника газу?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Светлана, о/р 45995, Херсон [02.12.2020, 15:23].
Добрый день, если я хочу выбрать Поставщиком вашу организацию "Херсонрегионгаз", что для этого нужно?
Відповідь модератора сайту:
У зв'язку із значною заборгованістю побутових споживачів області за поставлений природний газ, та як наслідок, недостатністю грошових коштів у ТОВ “Херсонрегіонгаз” для закупівлі природного газу, з 01.12.2020 Товариство не має можливості здійснювати постачання природного газу побутовим споживачам Херсонської області. Відповідно до п. 25 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері енергетики і комунальних послуг № 2496 від 30.09.2015 (надалі – Правила), побутовий споживач має право на вільний вибір постачальника та безоплатну зміну постачальника. Постачальник обирається споживачем самостійно, на власний розсуд, незалежно від місця знаходження даного постачальника на території України.
Ольга, о/р 208223, Херсон, пгт. Камышаны [02.12.2020, 12:33].
здравствуйте. а можно узнать наш поставщик еще ТОВ "Херсонрегiонгаз" и когда мы станим абонентами последней надежды оэо будет отражатся в кабинете?
Відповідь модератора сайту:
Якщо ваш постачальник був ТОВ Херсонрегіногаз, то з 01.12.20 він більше не є вашим постачальником. Ваші данні будуть відображені у нового постачальника у новому кабінеті, якщо він у нього є.
Любовь, о/р 206929, Херсон, пгт. Камышаны [02.12.2020, 10:30].
Здравствуйте. абонентам последней надежды можно будет автоматически в течении 60 дне подключиться к поставщику газа Нафтогаз?
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів. Протягом 6 тижнів до вас надійде остаточний розразхунок з минулим постачальником. Також оперативна інформація міститься у вашому особистому кабінеті.
Анатолій, о/р 12013, с.Бабенківка -1 Каланчацький р-н [02.12.2020, 10:27].
Скажіть, будь ласка як-що вибрати нового поставщика газу, то як бути з переплатою по Херсонрегіонгаз сума переплати, велика.
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів. Протягом 6 тижнів до вас надійде остаточний розразхунок з минулим постачальником. Також оперативна інформація міститься у вашому особистому кабінеті.
Оксана, о/р 10342, Херсон [01.12.2020, 21:21].
Добрый день. Какой алгоритм выбора и перехода к новому поставщику? Будут ли на вашем сайте дополнительные разъяснения? Что будет после 60 дней действия "Нафтогаза"?
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів. Протягом 6 тижнів до вас надійде остаточний розразхунок з минулим постачальником. Також оперативна інформація міститься у вашому особистому кабінеті.
Любовь, о/р 206929, Херсон, пгт. Камышаны [01.12.2020, 21:00].
Здравствуйте. я прочитала на вашем сайте что абонентов которые не выбрали себе поставщика газа переводят автоматически в Нафтогаз последняя надежда . а документов никаких абонентам не надо предоставлять? А переплаты за газ которые находятся на счете ТОВ "Херсонрегіонгаз" тоже автоматически переходя в нафтогаз в месте с абонентами?
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів. Протягом 6 тижнів до вас надійде остаточний розразхунок з минулим постачальником. Також оперативна інформація міститься у вашому особистому кабінеті.
Лиля, о/р 211982, Херсон Чернобаевка [01.12.2020, 20:53].
Если не менять поставщика об этом нужно куда то сообщать,
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів.
Татьяна, о/р 52076691, Херсон [01.12.2020, 20:39].
Здравствуйте! Обязательно ли после ПОН надо будет переходить к новому поставщику или можно автоматически остаться в ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”?
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів.
Татьяна, о/р 52076691, Херсон [01.12.2020, 19:43].
Здравствуйте! Если Херсонрегионгаз не поставляет газ с 01.12.2020 г, каким образом будут выставляться счета за декабрь 2020 г?.
Відповідь модератора сайту:
За грудень рахунки виставить компанія – постачальник останної надії, з минулим постачальником ви маєте теж розрахуватися, протягом 6 тижнів до вас надійде остаточний рахунок.
Александра, о/р 8090953, Херсон [01.12.2020, 16:51].
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, если мы не выберем нового поставщика газа до конца января 2021 года, мы автоматически остаемся у Нафтогаза? И как вообще выбрать нового поставщика? На сайте НКРЕКП есть список лицензиатов в документе Excel, но где смотреть их тарифы, кому можно доверять?
Відповідь модератора сайту:
Обрати постачальника споживач має самостійно протягом 60 днів.
Леонид, о/р 479, Голая Пристань [01.12.2020, 14:52].
Доброе время суток. Я живу в Голой Пристане, Херсонская обл. № счета 479 и 4942. Вы там пишите, чтобы оплачивали за потребление газа до 10 числа поточного месяца. Я за все комун. услуги и за газ плачу по интернету через Портмоне. Пока они не пришлют мне квитанцию, я не могу оплатить, а они не могут прислать мне квитанцию пока вы им не пришлете реестр с оплатами. Так что к вам просьба – или присылать им реестр до 10 числа или не ругать и не наказывать нас за задержку с оплатой. Это я вам пишу уже не первый раз – ответа от вас не было. С уважением – Леонид.
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач може самостійно розрахувати сподиті послуги та сплатити за них.
Тетяна, о/р 211438, Чорнобаївка [01.12.2020, 10:21].
Доброго дня. Скажіть будь-ласка. чому після внесення показників вони не ніде не відображаються як змінені в особистому кабінеті. Скільки пройде часу для їх відображенння? Хочу бути впевнена,що внесені мною показники зафіксовані..
Відповідь модератора сайту:
Показники внесені протягом доби відображаються наступного дня
Людмила, о/р 100020, Нова Каховка [30.11.2020, 19:39].
Вопрос в следующем … Я изменила поставщика газа. С 22 ноября мой счет уже обслуживает другой поставщик. Как мне вам оплатить потребление газа до 22 ноября ?? Именно вам Херсонгаз. Спасибо
Відповідь модератора сайту:
Протягом 6 тижнів вам надійде рахунок про остаточну сплату. На сьогодні ви можете самостійно розрахуватися за спожитий за 22.11.20.
Наталія, о/р 19114, с.Кочубеївка [27.11.2020, 16:19].
о/р 19114 показники 27473 за вересень місяць,що вказано в особистому кабінеті та виставлено рахунок.За жовтень було спожито 77 куб.м. газу,показники передавались через сайт.
Відповідь модератора сайту:
Якщо показники були б надані через сайт вони відображалися у вкалдці показники в особистому кабінеті. У вас їх немає. О/р 19114, 74012, КОЧУБЕIВКА, ЮВIЛЕЙНА, буд…….. Розрахунок Показники Показники лічильника, передані через сайт Період Дата внесення Показники Вересень 2020 р. 05.10.2020 27473 Червень 2020 р. 01.07.2020 27455
Наталія, о/р 19114, с.Кочубеївка [27.11.2020, 13:40].
По особовому рахунку 19114 за жовтень не зараховані показники,які були передані через сайт.Прошу внести коригування згідно переданих показників 27550-27473 та нарахувати платіж за жовтень місяць.
Відповідь модератора сайту:
У вересні ви не надавали показники лічильника, у жовтні надали їх 27473. Більше проказники від вас ненадходили.
Любовь, о/р 206929, Херсон, пгт. Камышаны [27.11.2020, 10:51].
Здравствуйте. Скажите пожалуйста это правда что с 1 января 2021 года ТОВ "Херсонрегіонгаз"не будет поставщиком газа в херсонской обл.? если да то что тогда делать? у меня ТОВ "Херсонрегіонгаз переплата за газ 4300 грн. Зарание благодарю за ответ.
Відповідь модератора сайту:
На сьогодні ТОВ Херсонрегіонгаз – є вашим постачальником, в разі будь-яких змін, споживачів буде повідомлено окремо.
Геннадий, о/р 201031, Херсон [26.11.2020, 13:51].
Добрый день. Скажите, как вернуть переплату за газ?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Наталія, о/р 913, Велика Олександрівка [25.11.2020, 17:13].
Доброго вечора, скажіть будь – ласка де можна дізнатися інформацію про заключення договорів з новими постачальниками газу, який перехідний термін, які умови. Дякую за розуміння.
Відповідь модератора сайту:
Кожний споживач самостійно обирає собі постачальника природного газу
Інна, о/р 65930, С. Музиківка. Білозерський район [25.11.2020, 13:40].
Добрий день! Ще в середині літа подали документи, щоб зробити новий проект (заміна котла). 06.11.2020 оплатили монтажні роботи. Нам сказали, що протягом тижня після оплати закупиться матеріал і приїде бригада, яка виконає монтажні роботи. До теперішнього часу ніякого результату немає.
Відповідь модератора сайту:
ТОВ Херсонрегіонгаз займається виключно постачанням газу, а не будівництвом мереж
Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл [24.11.2020, 18:05].
Вибачте, дуже далеко до найближчого пункту, тай КОВІД не дозволяє вільно їздити. Я звернулася до вас онлай. Точно таке очукую вирішення проблеми. Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл[24.11.2020, 12:34]. Добрый день. Подскажите, на каком основании отключили газ по адресу: село Федоровка, ул. Винницкая 44. личный счет 240151. ????? 17.08.2019 прописанный там человек, умер. Продолжали начислять по среднему, несмотря на отсутствие потребление газа. Там никто не проживал и не был прописан. Поступила квитанция на оплату на суммуболее тысячи грн. С личного кабинета по приват-24 было уплочено 29.10.2020 два платежа. Код квитанции 2128-7700-8631-1250 и 2128-7655-2261-9050. Квитанции прошли. Звонок на гарячую линию подтвердил прохождение платежей в прошлом месяце. Сегодня отключили газ!!!!!. На каком основании?. Мой телефон +380501520282. Жду звонка. Благодарю. Відповідь модератора сайту:Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора, або зверніться до найближчого абонпункту.
Відповідь модератора сайту:
За постачання заборгованість відсутня, з питань навності боргу за розподіл та відновлення газопостачання звертайтеся до АТ Херсонгаз.
Валентина, о/р 240151, село Федоровка Белозерского р-на Херсонской обл [24.11.2020, 12:34].
Добрый день. Подскажите, на каком основании отключили газ по адресу: село Федоровка, ул. Винницкая 44. личный счет 240151. ????? 17.08.2019 прописанный там человек, умер. Продолжали начислять по среднему, несмотря на отсутствие потребление газа. Там никто не проживал и не был прописан. Поступила квитанция на оплату на суммуболее тысячи грн. С личного кабинета по приват-24 было уплочено 29.10.2020 два платежа. Код квитанции 2128-7700-8631-1250 и 2128-7655-2261-9050. Квитанции прошли. Звонок на гарячую линию подтвердил прохождение платежей в прошлом месяце. Сегодня отключили газ!!!!!. На каком основании?. Мой телефон +380501520282. Жду звонка. Благодарю.
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора, або зверніться до найближчого абонпункту.
Александр, о/р 10007, Херсон [20.11.2020, 00:20].
Правда ли, что Херсонрегионгаз прекращает подачу газа для населения?
Відповідь модератора сайту:
На сьогодні ТОВ Херсонрегіонгаз – є вашим постачальником, в разі будь-яких змін, споживачів буде повідомлено окремо.
Людммла, о/р 2661, Херсон [19.11.2020, 13:58].
Так же прошу сделать перерасчет и за распределение газа, т к мне рассчитали на основании ошибочных показаний счетчика – и являются завышенными Т к сумма за распределение газа ошибочная – оплачивать не буду , оплату произведу – исключительно после перерасчета!
Відповідь модератора сайту:
Надання завищених показників – це порушення кодексу ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. За наданим фото лічильника на вайбер, буде здійснено нове обрахування. Надалі, будь ласка, надавайте достовірні обсяги споживання, для уникнення непорозумінь та правильного фінансового обрахунку
Людммла, о/р 2661, Херсон [19.11.2020, 13:54].
Добрый день! 04.09.2020 г передали ошибочно показания счетчика 1015 куб м Затем не пользовались газом( т к уезжали) Далее 02.11 передано мной фото счетчика с показаниями 915 куб м 02.11.2020г показания были приняты Сделайте перерасчет
Відповідь модератора сайту:
Ваше фото від 02.11.20 прийняте в роботу.
Любовь, о/р 14096175, Херсон [19.11.2020, 10:26].
Послушайте, уважаемы консультант. Я – человек в возрасте. В условиях нынешней эпидситуации, чтобы не сидеть под кабинетами, обратилась к Вам, чтобы адекватно разобрались в сложившейся ситуации. В ответ на первое письмо вы задаете нелогичный вопрос "какой счет". Если уже есть цифра 10м3, то это явно не за распределение газа. Потом вы говорите, что у меня долг. У нас, что разная информация отображается? В моем лк по газу все оплачено до копейки и даже нет таких цифр, о которых вы пишите, а по вашим сведениям – у меня долг. Откуда цифры берете? И почесу нельзя скрины прикреплять? Все на пальцах объяснять приходится и вам, и мне…
Відповідь модератора сайту:
На показники 164, з якими у вас було знято лічильник внаслідок пожежі, заборгованість складає 151,18 грн.
Дмитро, о/р 20365, С.Виноградово [19.11.2020, 07:31].
Добрый день, подскажите,как производить видеофиксацию газового счетчика и куда пересылать по вайберу ,адрес,телефон?
Відповідь модератора сайту:
Усі способи передачі даних лічильника знаходяться за просиланням
Головна сторінка
Олександр, о/р 54128, Херсон [18.11.2020, 11:32].
Чому з 15.10 я числюся як постачальник останньої надії?
Відповідь модератора сайту:
З 04.11.20 ви змінили постачальника.
Ольга Короткова, о/р 12674, Смт. Асканія-Нова [17.11.2020, 23:22].
Добрий день! На даний момент знаходжуся за межами України! Раніше контролювала оплату за газ через особистий кабінет. Але зараз він не доступний. Може виникнути заборгованість. Прошу допомоги в вирішенні проблеми. Дякую! Очікую на будь-яку відповідь. 12674. Смт. Асканія-Нова, Херсонська область
Відповідь модератора сайту:
В чому саме виникають складнощі у користуванні особистим кабінетом
Леонид, о/р 4942, Гола Пристань [16.11.2020, 12:26].
Добрый день. Я за все комунальные услуги и за газ тоже плачу через Портмоне. Вы там пишите, что за потребление газа надо оплачивать до 10 числа каждого месяца, а сегодня уже 16 и вы до сих пор не предоставили Портмоне реестр с оплатами, а без этого они не могут прислать мне в личный кабинет квитанцию для оплаты, а без нее я не могу оплатить, хотя в вашем личном кабинете я и вижу сколько платить. Я писал в Портмоне, они мне прислали ответ – Добрый день. В данный момент коммунальная компания еще не предоставила нам реестр с оплатами. Как только мы их получим – система автоматически загрузит счет от газовой компании в ваш личный кабинет. Ожидайте, пожалуйста. Просто вам надо высылать им быстрей реестр с оплатами или продлить оплату до 20 числа. С уважением….Леонид.
Відповідь модератора сайту:
Рахунок за послуги у вас знаходиться в особистому кабінеті. Обмін файлами здійснюється з усіма банківськими установами.
Любов, о/р 14096175, Херсон [16.11.2020, 11:46].
Рахунок за природний газ, не за розподіл. Нам пропонують заплатити за 10 кубів газу, які ми нібито використали в жовтні при заглушеній та опломбованій трубі. За розподіл ми заплатили, це зрозуміло. А ось за 10 кубів ми маємо платити?
Відповідь модератора сайту:
На показники 164 у вас заборгованість – 151,18 грн, зафіксовані 18.09.20 на момент демонтажу лічильника газу після пожежі.
Николай, о/р 212218, Чернобаевка [14.11.2020, 18:57].
Как зарегестрировать кабирет
Відповідь модератора сайту:
Зайдіть в особистий кабінет http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та натисніть кнопку реєстрація
Любов, о/р 14096175, Херсон [13.11.2020, 19:57].
Счет за природный газ, не за распределение. Если Вы это имеете ввиду
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Любоври, о/р 14096175, Херсон [13.11.2020, 15:52].
18.09.20 в квартире случился пожар. Был снят счетчик, на трубе – заглушка, труба опломбирована, газа в квартире, естественно, нет. Почему приходит счёт за октябрь – 10м3?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть про який рахунок йде мова
Леонид, о/р 479, Голая Пристань [13.11.2020, 13:31].
Добрый день! Вы там пишите, что оплачивать за потребление газа надо до 10 числа следуещего месяца. Я плачу через Портмоне и не могу оплатить пока они не пришлют мне в личный кабинет квитанции. А они не могут прислать квитанции пока с газцеха им не пришлют реестр с оплатами, сегодня уже 13 число, а рестра с оплатами нет. Это я к тому, что надо или сделать оплату до 20 числа или присылать быстрей, потому, чтоя при всем желании не могу сейчас оплатить. С уважением…
Відповідь модератора сайту:
Здійсніть реєстрацію в особистому кабінеті та спостерігайте за своїми оплатами, також для оплати можна помножити використані куби на поточну ціну і сплатити через будь-який банківський сервіс.
Барсуков Андрій Вікторович, о/р 9702, с. Малокаховка, вул. Ювілейна, 108, Каховський район [12.11.2020, 21:07].
Сьогодні в 19.40 через Приват 24 зроблена оплата за газ за жовтень в сумі 185,00 квитанція 0.0.1902702385.1. Особистий рахунок вказано правильний 9702, а от адреса неправильна: Михайлівська 83/51, а треба Ювілейна 108, населений пункт в квитанції не вказаний. Прошу зарахувати суму 185,00 на особистий рахунок 9702 Барсуков Андрій Вікторович, с. Малокаховка, вул. Ювілейна 108.
Відповідь модератора сайту:
Якщо кошти за постачання були сплачені але не надійшли на особовий рахунок, для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Олеся, о/р 6077370, Херсон [12.11.2020, 20:16].
Доброго дня .Я хочу переоформити рахунок на іншого господаря ,скажіть як я можу це зробити через інтернет ? Зараз діє карантин та і не тільки зараз ,скоро буде вже рік а не можу ніяк переоформити ?
Відповідь модератора сайту:
Переоформити рахунок можливо у будь-якому абонпункті, вони усі працюють із дотриманням карантинних заходів.