Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Юлія, о/р 841, Велика Олександрівка [12.11.2020, 13:05].
Доброго дня! Цікавить таке питання. Чому до у ваги при розрахунку використаного газу за жовтень місяць бралися показники лічильника отримані при обході ще за 22.10.2020 року. А ті показники які я вказала в особистому кабінеті станом на 31.10.2020 року до уваги не бралися. Чому я за 79 кубів повинна тепер платити по ціні листопада місяця, яка майже на 2,00 грн., за кожен куб, більше ніж ціна жовтня місяця?
Відповідь модератора сайту:
Ви надаєте показники лічильника які не відповідають вашому споживанню за аналогічний період минулого року та не відповідають температурному режиму, чим порушили кодекс ГРМ в частині надання достовірної інформації про обсяги споживання за приладами обліку. Якщо ви насправді спожили такий великий обсяг, будь ласка вишліть фото лічильника на вайбер за телефоном: 095 283 15 19 із вказанням населеного пункту та особового рахунка/адреси Якщо ви не маєте змоги надіслати фото, будь ласка визначте робочий день та час, в який до вас завітає контролер для складання контрольного акту звірки. Також повідомляємо, що відповідно до кодексу ГРМ в разу недопуску працівника для зняття показників лічильника, ми будемо вимушені припинити вам розподіл газу.
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 15:19].
"Нагадуємо, що завищувати/занижувати показники є порушенням кодексу ГРМ" А ничего, что у меня проплата на год вперед на 01.01.2020 АВАНС 600.82 грн и Вы просто снимаете с моего счета деньги в зависимости от объема и цены, пользуясь ими круглогодично… И при этом ДВАЖДЫ снимаете плату за единожды использованный газ…. Это Вашему кодексу ГРМ не противоречит? Дублирую свой О/р 5594, Новая Каховка, а то у Вас с этим глюки постоянно…
Відповідь модератора сайту:
На показники 930 у вас переплата 97,97 грн
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 13:27].
Это у Вас написано на сайте http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/Cabinet/DetailsGaz: Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 . За 920 кубов уже было оплачено в прошлом месяце. Новые показатели 930 кубов. Объясните как у Вас 930 – 920 получается 23 куба, а не 10 ??? О/р 5594, НОВА КАХОВКА
Відповідь модератора сайту:
В ОК вказані ті показники, які споживач надає самостійно, показники 907 знято у вас контролером 13.10.20. Нагадуємо, що завищувати/занижувати показники є порушенням кодексу ГРМ
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 11:51].
Это у Вас написано на сайте http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/Cabinet/DetailsGaz: Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 . За 920 кубов уже было оплачено в прошлом месяце. Новые показатели 930 кубов. Объясните как у Вас 930 – 920 получается 23 куба, а не 10 ???
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок
Лидия Кузнецова, о/р 5417, Днепряны, Новокаховского [11.11.2020, 11:50].
Я мама погибшего воина обращаюсь к вам с просьбой. 28 октября2020 года контролёр обнаружила что счётчик на на самой минимальном включении газа не работает-составила акт. Счётчик должны были поменять ещё 2919 году но так и никто не пришел менять. Написала 28 октября в горгазе заявление на замену счётчика, но до сегодняшнего дня тишина. Подскажите что мне сейчас делать. Мой тел. 0502843561.за ответ заранее благодарна
Відповідь модератора сайту:
З даного питання будь ласка зверніться в АТ Херсонгаз
Влад, о/р 0, Новая Каховка [11.11.2020, 10:57].
Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 930 – 920 = 23 ??? О/р 5594, НОВА КАХОВКА
Відповідь модератора сайту:
13.10.20 контролером у вас знято показники 907, 01.11.20 ви надали – 930, різниця 23 м куб.
Влад, о/р 0, НОВА КАХОВКА [09.11.2020, 21:58].
Поточні показники, м.куб. 31.10.2020 Спосіб отримання: Обход 930 Попередні показники, м.куб. 30.09.2020 920 Спожитий обсяг всього, м.куб. 23 930 – 920 = 23 ???
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт
Олександр, о/р 8629, Каховка [05.11.2020, 19:23].
Здравствуйте! Хотел узнать почему к моему О/Р привязаны два Email, и как убрать один?
Відповідь модератора сайту:
Обидвы ел адреси зареєстровані як активні, з однаковими номерами телефонів, якщо одна з адрес не ваша – змініть пароль доступу до особистого кабінету
Любов, о/р 202454, Херсон [04.11.2020, 17:52].
Доброго дня! Я звичайний побутовий споживач. Які договори (розподіл, транспортування тощо) мені потрібно додатково заключити? Чи є в мене договір від 2016 року? Номер рахунку: 202454. Дякую
Відповідь модератора сайту:
За вказаним особови рахунком договори укладено у 2016 році
Петро, о/р 1449, Херсон [25.10.2020, 21:47].
ТОВ “Херсонрегіонгаз” Споживача Клімова Петра Харлампійовича м.Херсон, вул.Дорофеєва, 10,кв.4 тел.0952874048 № о/р 1449 З А Я В А Прошу розглянути мої рахунки за оплату користування природним газом за період з червня по жовтень 2020р, оскільки сума переплати не співпадає з показаннями лічильника більш як на 1000грн. Або це помилка, або хтось помилково оплачує по моєму особистому рахунку . Письмової відповіді потребую. «25»жовтня 2020р. _____________________ /Клімов П.Х./
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка направте своє звернення на адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Дмитро, о/р 231826, Херсон [20.10.2020, 08:27].
Вітаю! Декільна днів на сайті Херсонрегіонгазу не працює форма зворотнього зв'язку. Не можу написати звернення. Вирішіть це, будь ласка.
Відповідь модератора сайту:
Ви зараз знаходитися на сайті ТО В Херсонрегіонгаз і пишете повідомлення в гостьову книгу
Тетяна, о/р 20059, с.Червона Поляна Чаплинський рн Херсонська обл [19.10.2020, 09:16].
Доброго дня! У мене питання по транспортуванні газу. Так як котел у мене не працює уже рік (несправний) я користуюся лише газовою плитою для приготування їжі, напишіть будьласка електронну адресу, куди я можу відправити звернення щоб опломбували котел та зменшили мені суму оплати за транспортування. З повагою Тетяна Довбня
Відповідь модератора сайту:
Питанням транспортування (розподілу) природного газу займається АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю.
Тамара, о/р 13630, Каховка [13.10.2020, 15:08].
В Каховській філії не виставляють щомісячно показники лічильника, контролер не виконує свою роботу, так за особистим рахунком 13630 останні показники виставлялись на 01.06.2020 року. Я, Лященко Тамара Сергіївна є власником рахунку, маю особистий кабінет і щомісячно надає показники лячильника через особистий кабінет. На 13.10.2020 року показники лічильника 39950, а з розрахунку 39750, У Каховській філії була вже не одноразово з фото лічильника, визивала контролера. Але реакція відсутня,
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка у відповідь на цей лист надішліть фото лічильника із фактичними показниками з вказанням дати зйомки на цю адресу PresSecr@khersonregiongas.com.ua
Тетяна, о/р 211438, Чорнобаївка [10.10.2020, 17:43].
Доброго дня. В зв*язку з посиленням карантинних заходів,скажіть будь ласка, чи є необхідність в персональній звірці в центрі обслугоговування абонентів,якщо дані вносяться через "Мій кабінет" і розбіжностей не виникає. Дякую.
Відповідь модератора сайту:
Для правильного обрахування спожитого газу рекомендуємо здійснювати звірку не рідше 1 разу на півроку.
Козачок Людмила, о/р 8055, село Долинське Чаплинський район [09.10.2020, 16:21].
Доброго дня! На цій електронній адресі є декілька облікових записів, в тому числі і мій 8055. Нещодавно випадково мій персональний кабінет було видалено. Хотіла додати занову свій особовий запис, але постійно видає, що не співпадає особовий рахунок з сумою оплати (остання оплата була в серпні 48 грн через термінал) . Допоможіть відновити мій кабінет.
Відповідь модератора сайту:
Для реєстрації в особистому кабінеті чи додаванні особового рахунку необхідно ввести останню суму оплати за постачання Оскільки суми платежів є персональними даними споживача, вони не можуть бути озвучені по телефону або електронною поштою. Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату – зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повинні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстрації та користування особовим кабінетом (0552) 35-47-87
Валентина, о/р 18426, Херсон [08.10.2020, 13:25].
Судя по вашему обобщенному предыдущему ответу: "За умови зміни постачальника ну будь-якого, оператор ГРМ – АТ Херсонгаз залишається незмінним. Показники надаються в обовязковому порядку." Труба подающая газ остается неизменной,платить вам туда же за розподил, … а вот как насчет личного кабинета и как осуществить переход к другому поставщику (например Нефтегаз) , находясь в Херсоне. Есть ли инструкция или что то аналогичное. Надеюсь на полный и подробный ответ
Відповідь модератора сайту:
Споживач самостійно обирає свого постачальника.
Галина, о/р 16384, Новая Каховка [07.10.2020, 09:35].
На моєму рахунку значиться борг за серпень в сумі 48.54 грн. Але оплату за серпень я провела через Приват-24 ще 5.09.20 в сумі 50 грн. Є відповідна квитанція. Як вам переслати цю квитанцію, якщо функції додати скан не існує?
Відповідь модератора сайту:
Якщо кошти за постачання були сплачені але не надійшли на особовий рахунок, для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Галина, о/р 16384, Новая Каховка [06.10.2020, 19:26].
Тоді скажіть, як вам переслати квитанцію про оплату? У вас відсутня функція приєдння скану.
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть ваше питання
Галина, о/р 16384, Новая Каховка [06.10.2020, 10:23].
Добрий день! Поясніть, будь ласка, чого в мене значиться борг за серпень місяць, якщо оплату за серпень я провела ще 5 вересня? Оплату здійснила через Приват-24. Відповідна квитанція є.
Відповідь модератора сайту:
Оплат у вересні за вказаним о/р не надходило
Тетяна, о/р 717, Велика Олександрівка [03.10.2020, 09:00].
Добрий ранок! СТАНОМ НА 03.10.2020, ПІСЛЯ СТИХІЇ 27.09.2020 У ВЕЛИКІЙ ОЛЕКСАНДРІВЦІ ВІДСУТНЄ ГАЗОПОСТАЧАННЯ, ДО КОГО МЕНІ ЗВЕРТАТИСЯ? ТЕЛ. 0983930031
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз
Владимир, о/р 11074616, Херсон [02.10.2020, 20:15].
Почему испортилось обслуживание в "моем кабинете"? Раньше, когда я заносил показания, они сразу отражались с рекомендованной суммой к оплате. А сейчас заносишь, и непонятно, приняли Вы их или нет, никакого фиксирования. Верните возможность видеть в "моем кабинете" новые текущие принятые Вами показатели!
Відповідь модератора сайту:
Як і раніше внесені показники доступні у функції перейти до розрахунку – показники
Галина, о/р 62993, Херсон [02.10.2020, 11:31].
Добрый день подскажите пожалуйста как узнать цену за распределение газа
Відповідь модератора сайту:
З питань транспортування будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз
Антон, о/р 202786, Херсон [02.10.2020, 10:06].
Коли буде зроблено корегування боргу за планові нарахування з квітня по червень , потім прийдеться за транспортировку газа за ці куби платити?
Відповідь модератора сайту:
З питань транспортування будь ласка зверніться до АТ Херсонгаз
Валентина, о/р 18426, Херсон [01.10.2020, 13:16].
Почему у вас с этого месяца занесение показников идет как в 2раза, один без регистрации (заносится), но есть еще занесение в Херсонгазе (за розподил) . Вопрос: там тоже надо заносить показники сч или это ошибка.
Відповідь модератора сайту:
Як і раніше, з 2015 року ви надаєте показники в АТ Херсонгаз – оператору ГРМ в області, або як зареєстрований користувач або як не зареєстрований, станом на 01.10.20 нічого не змінилося
Бородина, о/р 202562, Херсон [01.10.2020, 13:01].
Бородина, о/р 202562, Херсон[01.10.2020, 10:23]. Абонент Желейко Р.В. умерла три года назад.Свидетельство о смерти предоставлялось.Кроме того домостроение полностью разрушено. Что нужно для закрытия лицевого счета? Відповідь модератора сайту: Правонаступники мають звернутися на Поповича 3 усіма віповідними документами та документами підтверджуючими особу нового власника. Если правонаступникам не нужен газ зачем тратить время на посещение газконторы?
Відповідь модератора сайту:
Якщо новий власник не планує користуватися газом тим більше необхідно закрити усі юридичні питання.
Бородина, о/р 202562, Херсон [01.10.2020, 10:23].
Абонент Желейко Р.В. умерла три года назад.Свидетельство о смерти предоставлялось.Кроме того домостроение полностью разрушено. Что нужно для закрытия лицевого счета?
Відповідь модератора сайту:
Правонаступники мають звернутися на Поповича 3 усіма віповідними документами та документами підтверджуючими особу нового власника.
Сергій, о/р 24703, Херсон [01.10.2020, 09:59].
Після зміни постачальника Херсон регіонах виставляє надумані борги, та вигадує різноманітні борги.
Відповідь модератора сайту:
На показники 322 у вас переплата 17,25, про які борги йде мова?
Валентина, о/р 18426, Херсон [30.09.2020, 11:05].
А имеются ли другие поставщики газа в Херсоне кроме вас ? Существует ли возможность выбора ?
Відповідь модератора сайту:
Так, існують, з 01.08.20 споживач має право самостійно обирати собі постачальника
Владимир, о/р 11074616, Херсон [29.09.2020, 18:20].
На сайте Нефтегаза появилось сообщение, что цена газа на октябрь меняться не будет, и будет как в сентябре. Почему у Вас на сайте цена на октябрь аж 6,20грн?
Відповідь модератора сайту:
З 01.08.20 у звязку із відкриттям ринку газу, ціна на постачання формується відповідно до ресурсу закупівлі. ТОВ Херсонрегіонгаз більше не має спецобовзяків. НАК має ресурс власного видобутку і самостійно виставляє ціну.
Антон, о/р 202786, Херсон [28.09.2020, 11:22].
по телефонам 324673 и 316555 не возможно дозвониться до операторов, все типа заняты! Хотел решить вопрос с начисленным долгом 994грн, при показании счётчика 0куб, ещё ни разу не пользовался газом! И в кабинете показание счетчика отправляю и на вайбер(фото счётчика), всё равно долг висит!!! куда ещё обращаться?
Відповідь модератора сайту:
Фото через систему Вайбер 02.09.20 враховано, борг склався за період з квітня по червень – планові нарахування. За цим буде зроблено корегування.
Оксана, о/р 17244, Любимовка Каховский район [27.09.2020, 20:14].
Добрый вечер ! нужен мастер для прочистки и запуска котла Дани
Відповідь модератора сайту:
З даного питання будь ласка звернітся до АТ Херсонгаз
Марина Штемпель, о/р 217438, Херсон [23.09.2020, 17:09].
Є переплата за газ в сумі 1776.12 грн по о/р 217438 Херсон. Можете частину цих коштів в сумі 625.68 грн перерахувати Херсонгазу за транспортування?
Відповідь модератора сайту:
АТ Херсонгаз та ТОВ Херсонрегіонгаз це дві різні юридичні особи з різними повноваженнями
Марина, о/р 230759, м. Херсон [18.09.2020, 13:10].
Невежливо обслуживают, оператор на Петренко, самая первая у входа. Отказала в сверке, сверка после контролера. Я газ не ворую! Дали бумажку, мобильный 0504943037 не отвечает, оператор по многоканальному телефону записала на 23 сентября (разговор вежливый). Почему я не могу свериться без контролера? Я специально выбрала время, полностью расчиталась! Почему я не вижу начислений и оплат в кабинете? Я в состоянии сама найти потеряный вами платеж! Зворотній зв'язок не працює!
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть на що саме ви записалися на 23 вересня
Светлана, о/р 207887, Херсон [18.09.2020, 11:01].
Добрый день!!!! Хочу написать жалобу на не законные действия Белозерского участка, а именно в лице старшего мастера ОНИЩЕНКО ВИТАЛИЯ ИГОРЕВИЧА!!! 10.09.20 приехала аварийная служба газа и без доказательств,видео или фото фиксации,перекрыли и опломбировали узел ввода,по причине "ТИПО" УТЕЧКА ГАЗА В УЗЛЕ ВВОДА!!! После чего уехали. 11.09.20 я приехала в Белозеркое отделение,где Онищенко В.И. начал хамить,угрожать,что вообще приедут и отрежут полностью газ если мы не заплатим за ремонт,вызов мастера и т.д.! На вопрос почему мы должны оплачивать ремонт трубы на улице,ответил,что это не их проблема,а наша!!! Сумма которую нужно будет оплатить скинут на вайбер!!!! Целую неделю этот "НАЧАЛЬНИК" придумывал новые и новые причины для того,чтоб не подключать нас!!! У меня трое не совершеннолетних детей,которые неделю из-за этого ……. без горячей воды и т.д. 17.10.20.когда приехал мастер на разпломбировку,была проведена видео съемка и составлен акт,где зафиксирован тот факт,что НИ КАКОЙ УТЕЧКИ НЕ БЫЛО!!!! И таких случаев ОЧЕНЬ МНОГО!!! ГОТОВИТСЯ КОЛЛЕКТИВНАЯ ЖАЛОБА В ВЫШЕСТОЯЩИЕ ИНСТАНЦИИ !!
Відповідь модератора сайту:
Питанням транспортування (розподілу) природного газу займається АТ Херсонгаз, будь ласка зверніться за приналежністю.
Голобородько Наталія Григорівна, о/р 11197, Олешки [16.09.2020, 15:24].
Мій №особового рахунку 11197 в м. Олешки вул.Миру,7 кв.96. При звірянні показників в абонентській службі сказали треба перезаключати договір. На моє запитання : яким чином ? З ким? відповідь: шукайте в інтернеті. Ми нічого не знаємо і не надаємо ніяких роз*ясннь… Пішла на другий поверх. Табличка *економіст* – послали на 3-й поверх до кабінету №3. Там те саме: ми нічого не знаємо, ми філіал Херсонрегіонгазу. Шукайте в інтернеті зміни. Мені 63 роки, чому немає ніяких роз*яснень ?. Я отримую субсидію. Адже у ввідділі соцзахисту, тим паче, ніхто нічого не відповість, а головне не надасть субсидію.. Будь ласка, надайте роз*яснення… А в кого немає інтернету ? І хто літня людина як бути?..
Відповідь модератора сайту:
Який саме договір вам необхідно переукласти
Ирина, о/р 36903, Дарьевка [07.09.2020, 23:05].
Не могу зайти в личный кабинет. Куда обращаться?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі?
Татьяна, о/р 231028, Херсон [04.09.2020, 17:06].
Обнаружила отличия в тарифе за август. На главной странице указан тариф за август 4.49999 грн. А у меня в личном кабинете тариф указан за август 4,9999 грн. и сумма просчитана соответственно. Куда обратиться?
Відповідь модератора сайту:
Тариф на серпень – 4,49999 грн
Людмила, о/р 20063, Олешки [01.09.2020, 07:24].
Помилково сплатили за газопостачання замість погашення боргу за транспортування газу. І тепер висвічується заборгованість. Як виправити цю помилку?
Відповідь модератора сайту:
Для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: -копія паспорту та інд коду ПЛАТНИКА особового рахунку, довідка з банку – банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок – копію/копії платіжного документу з банку – ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. -НАДІСЛАТИ документи на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Андрій, о/р 249, Веселе [31.08.2020, 19:06].
Як змінити постачальника, щоб можна було купити газ за літньою ціною на зиму?
Відповідь модератора сайту:
Ви можете письмово звернутися на імя директора ТОВ Херсонрегіонгаз Голубєвої С.В. Бізнес-центр, Михайлівська (Петренко) 18, 2 пов., Херсон 73025 та викласти у зверненні усі питання.
Андрій, о/р 249, Веселе [27.08.2020, 18:58].
Як купити газ на зиму за літньою ціною?
Відповідь модератора сайту:
На сьогодні газопостачання для населення надається за поточною місячною ціною