Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Ирина, о/р 14467, Каховка [04.01.2021, 14:37].
Добрый день! Как узнать информацию по моему заявлению на возврат денежных средств по переплате? Заявление было написано в Каховском подразделении и поданы все необходимые документы 08.12.2020г. контролёр был 09.12.2020.
Відповідь модератора сайту:
Зазначте ПІБ заявника та дату звернення
Олена, о/р 13, Олешки [04.01.2021, 11:15].
Доброго дня, хочу зареєструвати заяву через приват24 на постачальника Нафтогаз, але не можу , бо відсутня назва вулиці в Олешках, Дубовий гай, що робити?
Відповідь модератора сайту:
З даного питання зверніться до НАК Нафтогаз
Ярослава Бержестовська, о/р 208335, Чорнобаївка [04.01.2021, 10:18].
Доброго дня! Перейшла за вашим посиланням, написала листа з приводу переплати за газ. Ось що мені написали "Сталася помилка під час спроби відправити Ваше повідомлення. Будь ласка, спробуйте ще раз пізніше". Взагалі можливо вирішувати якісь справи? До речі, телефони також не відповідають
Відповідь модератора сайту:
Роман, о/р 33854, Херсон [03.01.2021, 20:27].
Доброго вечора! 28/12/20 на пошті сплатив за газ. Кошти в їх системі автоматично було зараховано ТОВ "Херсонрегіонгаз". А сьогодні на сайті читаю, що за грудень потрібно було сплачувати "постачальнику останньої надії". Які мої дії повинні бути в цьому випадку? Потрібно писати заяву на повернення коштів?
Відповідь модератора сайту:
Іван, о/р 1070420, Херсон [03.01.2021, 19:27].
Доброго дня, будь ласка підкажіть, яка ціна за газ становить у грудні 2020 р. для споживачів м. Херсон та вкажіть на який Рахунок: № UA… оплачувати кошти (через Приват 24) за споживання газу в грудні 2020р. для абонентів, які вже не є абонентами Херсонрегіонгазу, але ще не складали договору ні з однією газопостачальною компанією.
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021
Наталія, о/р 60080, Таврійськ [03.01.2021, 18:32].
Чи можливо перекинути переплату (1298 грн) не на банківську картку, а на рахунок нового постачальника?
Відповідь модератора сайту:
Ні, така операція неможлива
Олена, о/р 8092031, Херсон [03.01.2021, 16:37].
Куди треба звернутися, щоб підключити газову панель?
Відповідь модератора сайту:
Для цього зверніться до АТ Херсонгаз
Анна, о/р 8581, Херсон [03.01.2021, 12:29].
Здравствуйте, каким числом оформлен переход в новую компанию поставки газа?
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021
Алена, о/р 62297, Херсон [02.01.2021, 21:49].
Чтобы подать заявление на возврат переплаты нужно ли вызывать контролера? Если "да" то по какому № телефона можно сделать заявку на вызов? Благодарю.
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера – окрема черга для заповнення заявки.
Валентин, о/р 203046, Херсон [02.01.2021, 17:56].
Добрый день. Необходимо вернуть переплату Херсонрегионгаз. Если с документами относительно все ясно, то со светом не совсем. 1.Если абонент не имеет счета в ПриватБанке и договор с банком заключать не намерен, является клиентом другого банка, каким образом осуществляется возврат средств. 2. При наличии сверки в ноябре 2020 и своевременного фотоотчёта по счётчику, есть ли необходимость обращаться на Поповича, либо можно сразу с пакетом документов обратится на Михайловскую,18?
Відповідь модератора сайту:
Сергій, о/р 4198, Каховка [02.01.2021, 17:33].
За декабрь за газ платить "Нафтогазу"? Куда будет приходить счет за газ – будет приходить квитанция по Укрпочте или как?
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021
Наталья, о/р 14550, Каховка [02.01.2021, 16:15].
Подали заявку на изменение поставщика газа на Нефтегаз. Но подтверждение ещё не получили. Показания подавать как и обычно. В старом кабинете ?
Відповідь модератора сайту:
Да, все вірно
юлия, о/р 27792, херсон [02.01.2021, 15:28].
здраствуйте. Можно ли онлайн или через емайл почту переоформить документы "зміна власника"? что б не стоять в очередях с 5 утра.
Відповідь модератора сайту:
Змінити власника ви маєте у пунктах прийому споживачів АТ Херсонгаз
Иезекиль, о/р 0, Херсон [02.01.2021, 12:25].
Вопросы по возврате переплаты. 1. Что это значит? "завірена належним чином: “згідно з оригіналом”, дата, підпис". Кем заверена, нотариусом? 2. Сколько конкретно работает контроллеров? 3. Почему потребители вообще должны сами заниматься возвратом СВОИХ денег, собирать какие-то документы? Кому конкретно достанутся МОИ деньги, если я не подам заявление? Может, логичнее подавать заявление в суд, с учетом того, что компания взяла деньги, не выполняет свои обязательства, но и банкротство не объявляет?
Відповідь модератора сайту:
У кавичках детально розписано що має сподивач надати та написати для поверення коштів. Про кількість контролерів ви можете дізнатися в АТ Херсонгаз. Повернути кошти має право та бажання лише платник цих коштів.
Инна, о/р 11694, Новая Каховка [02.01.2021, 10:49].
Добрый день. В октябре были переданы завышеные показания 13550, на которые был сформирован Херсонрегионгазом счет 310грв и оплачен потребителем. 13 ноября контролером были сняты фактические показания 13311. В декабре был сформирован счет за ноябрь на показания 13354 с долгом 336,46грв. Посещение абонпункта ничего не решил. Просьба сделать перерасчет.
Відповідь модератора сайту:
Ваші показники 13410 прийняті
Наталя, о/р 23005, Село Миколаївка [02.01.2021, 09:23].
Куда подавать показания счётчиков после смены поставщика на Нафтогаз. С сайта газ юа автоматически возвращает в личный кабинет херсонрегионгаз?
Відповідь модератора сайту:
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту
Наталія, о/р 64372, Херсон [01.01.2021, 22:04].
Доброго дня ! Як передати відомості щодо спожитого газу за грудень 2020 до Навфтогазу " Остання надія ", для сплати рахунку?! Показники лічильника передала 01.01.21 до "Херсонгазу." Нового постачальника газу ще не обрала. Показники лічильника передала 01.01.21 до "Херсонгазу." Нового постачальника газу ще не обрала.
Відповідь модератора сайту:
Показники лічильника, як і раніше, ви надаєте оператору ГРМ – АТ Херсонгаз
Світлана, о/р 207413, Херсон [01.01.2021, 18:25].
Добрый день! Поясните, пожалуйста, по результатам конечной оплаты за ноябрь 2020г не было ни переплат, ни задолженностей, почему сегодня в личном кабинете увидели долг на 01.01.2021г в сумме 161,20грн
Відповідь модератора сайту:
За листом від УПЗСН у листопаді з вас знято пільгу в сумі 161,20 грн
Анатолий, о/р 7590, Херсон [01.01.2021, 14:10].
30 декабря я заключил договор с нафтогазом на поставку газа. Учитывая банкротство вашей компании -кому я должен оплатить за газ нафтогазу или херсонрегионгазу.
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області.
Ирина, о/р 63768, Херсон [31.12.2020, 22:24].
Здравствуйте, есть переплата за потребление газа, в порядке про возврат указано, что деньги возвращаются на расчетный счёт. А если его нет и оплата производилась в платежном терминале Ощадбанка?
Відповідь модератора сайту:
Зверніться до банку для отримання довідки за ревізитами
Семен, о/р 11941, Nova Kakhovka [31.12.2020, 02:36].
Не могу зайти в свой аккаунт на вашем сайте чтобы проверить баланс и произвести оплату.
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Андрей, о/р 5642, Каховка [31.12.2020, 00:24].
КАКИЕ ДОКУМЕНТЫ НЕОБХОДИМО ПОДАТЬ ДЛЯ ПЕРЕОФОРМЛЕНИЯ ЛИЦЕВОГО СЧЕТА В СЛУЧАЕ СМЕНЫ СОБСТВЕННИКА КВАРТИРЫ?
Відповідь модератора сайту:
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: – документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); – документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта). – якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Лариса, о/р 203515, Херсон [30.12.2020, 21:55].
Здравствуйте! До какого числа можно подать заявление на возврат переплаты за газ? Спасибо.
Відповідь модератора сайту:
Коли вам зручно
Оксана, о/р 18940, Нова Каховка [30.12.2020, 19:32].
Доброго времени суток. Образовался большой долг, в связи с тем что показатели счетчика не передавали и производились автоматические начисления, вызвали контролера он зафиксировал актуальные показатели моего счетчика и оставил акт. Вопрос, какие мои дальнейшие действия ? Мне просто ждать изменения в личном кабинете?
Відповідь модератора сайту:
Наталя, о/р 23005, Село Миколаївка [30.12.2020, 19:12].
Скажіть будь ласка до якої дати є можливість подати документи на повернення коштів за переплату
Відповідь модератора сайту:
Коли вам зручно
Лариса, о/р 16847, Херсон [30.12.2020, 17:22].
Інструкцію отримали. Як викликати контролера якщо телефон 31-65-55 не відповідає? Займати чергу о 5 ранку не пропонувати, це не вихід. Чи є якийсь електронний запис а виклик контролера? Чи є якісь інші телефони?
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати особисто заповнивши заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера – окрема черга для заповнення заявки.
Алла, о/р 40097, Нова Каховка -Таврійськ [30.12.2020, 16:50].
Доброго дня! Сьогодні зверталась до місцевих представників Херсонрегіонгазу з питання виклику контролера , для зняття показників лічильника, і у відповідь почула, що у них немає ВКАЗІВОК для направлення контролера …
Відповідь модератора сайту:
Контролера ви маєте викликати в АТ Херсонгаз, але на пунктах прийому це також можливо зробити
Лариса, о/р 16847, Херсон [30.12.2020, 15:41].
На моєму особовому рахунку велика переплата. Контролера неможливо викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон). Не відповідають. Взагалі не реальний механізм повернути кошти. Оригінали квитанцій про оплату за природний газ за період , коли склалася переплата, можливо вже не збереглися, більше 3х років минуло. Чи можливо переплату за постачання газу (Херсонрегіонгаз) перевести на рахунок Херсонгазу за розподіл газу? Власник же ж той самий.
Відповідь модератора сайту:
Така операція неможлива Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Зінаїда, о/р 19518, Херсон [30.12.2020, 10:27].
Чи потрібно повідомляти вам про реєстрацію в Нафтогаз України. Якщо так, то куди звертаитись? Електронна адреса або № телефону. Чи все робиться автоматично? Дякуюю
Відповідь модератора сайту:
Ні, ці дані не потрібні
Алла, о/р 40097, Нова Каховка -Таврійськ [29.12.2020, 17:03].
Доброго дня! З відомих обставин стала абонентом Нафтогазу України, на особистому рахунку є переплата, сьогодні на лічильнику 19550.
Відповідь модератора сайту:
Віктор, о/р 228313, Херсон [29.12.2020, 13:51].
Добрий день! Надаю Вам всю історію повідомлень: Віктор, о/р 228313, Херсон[29.12.2020, 13:07]. Добрий день! Вчора звернувся до Вас із запитанням і отримав дідповідь, що не співпадає з дісністю. Надаю Вам інформацію скопійовану з особистого кабінету "Херсонгаз": О/р 228313, 73002, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 132 Розрахунок Показники Показники лічильника, передані через сайт Період Дата внесення Показники Листопад 2020 р. 02.12.2020 73890 Жовтень 2020 р. 02.11.2020 73848 Вересень 2020 р. 02.10.2020 73739 Серпень 2020 р. 01.09.2020 73589 Липень 2020 р. 03.08.2020 73351 Червень 2020 р. 01.07.2020 73101 Травень 2020 р. 01.06.2020 72867 Квітень 2020 р. 01.05.2020 72800 Березень 2020 р. 01.04.2020 72723 Лютий 2020 р. 02.03.2020 72643 Січень 2020 р. 03.02.2020 72496 Увага! Для швидкого зарахування платежів на Ваш особовий рахунок, просимо в призначенні платежу вказувати тільки 20-228313 розподіл. Більше нічого вказувати не треба. 20 – це код дільниці, до якої відноситься Ваше домогосподарство, 228313 – це Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння. Відповідь модератора сайту: Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень Віктор, о/р 228313, Херсон[28.12.2020, 15:05]. Добрий день! 02.12.2020 через сайт були передані показники: 73890. 02.11.2020 через сайт були передані показники: 73848 Згідно з цими показникамии споживання газу за листопад 2020 року становить 42 м.куб. Питання: З якої причини в особистому кабінеті «Херсонрегіонгаз» в розрахунках за листопад 2020 року відображається споживання в кількості 402 м. Куб. Відповідь модератора сайту: Ви не надавали показник з червня поточного року , вказаний обсяг зараховано на місяць їх подання
Відповідь модератора сайту:
Вам необхідно надати підтвердження використаних кубів починаючи з 01.06.2020 (фото лічильника або квитанції про оплату із вказанням показників лічильника) та здійснити перерахунок у найближчому абонпукті.
Віктор, о/р 228313, Херсон [29.12.2020, 13:07].
Добрий день! Вчора звернувся до Вас із запитанням і отримав дідповідь, що не співпадає з дісністю. Надаю Вам інформацію скопійовану з особистого кабінету "Херсонгаз": О/р 228313, 73002, м. ХЕРСОН, ДНІПРОВСЬКИЙ, ПЕРЕКОПСЬКА, буд. 132 Розрахунок Показники Показники лічильника, передані через сайт Період Дата внесення Показники Листопад 2020 р. 02.12.2020 73890 Жовтень 2020 р. 02.11.2020 73848 Вересень 2020 р. 02.10.2020 73739 Серпень 2020 р. 01.09.2020 73589 Липень 2020 р. 03.08.2020 73351 Червень 2020 р. 01.07.2020 73101 Травень 2020 р. 01.06.2020 72867 Квітень 2020 р. 01.05.2020 72800 Березень 2020 р. 01.04.2020 72723 Лютий 2020 р. 02.03.2020 72643 Січень 2020 р. 03.02.2020 72496 Увага! Для швидкого зарахування платежів на Ваш особовий рахунок, просимо в призначенні платежу вказувати тільки 20-228313 розподіл. Більше нічого вказувати не треба. 20 – це код дільниці, до якої відноситься Ваше домогосподарство, 228313 – це Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння.
Відповідь модератора сайту:
Для повторного листування просимо зберігати всю історію повідомлень
Владимир ЧАПЧАЙ, о/р 25540, Херсон [29.12.2020, 09:38].
Здравствуйте. моя жена вчера оплатила долг за потребления газа и за распридиления одним платежом номер платежа p24A845426463c18283 сума 1900 грн.00 коп. прошу зачислить деньги на счета.
Відповідь модератора сайту:
Остання оплата надійшла 04.11.20
Виктория, о/р 215798, Херсон [29.12.2020, 09:27].
Добрый день. Как вызвать контролёра, если ни один указанный на сайте номер не отвечает? Есть ли возможность подать заявку на вызов контролёра в онлайн формате? Хочу вернуть переплату, но сначала нужно вызвать контролёра, а дозвониться нереально!!!!
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера – окрема черга для заповнення заявки.
Наталья, о/р 270117, С. Ульяновка Белозерский рн. [29.12.2020, 08:54].
Добрий день. Скажіть будь ласка 16.12.2020 року було подано заяву та всі необхідні документи для повернення переплати. На сьогоднішній день нічого не надійшло. Як швидко вирішується це питання так як в законі написано, що переплату повинні повернути на протязі 5 робочих днів. Дякую за відповідь.
Відповідь модератора сайту:
Якщо ви надали усі документи,і вони правильно оформлені, процедура повернення розпочнеться після перевірки особового рахунку контролером та у порядку живої черги.
Наталия, о/р 26841, Херсон [28.12.2020, 23:43].
Меня волнует след. вопрос.У меня, не имеющей никогда никаких долгов, висит на Херсонрнгионгаз якобы долг, (327,16 грн -отражено в последней квитанции),кот. связан с "эпопеей" этой компании, кот. задним числом в авг 2018г. насчитала всем жителям якобы долги за май 2015г по янв.2016 (когда Кабмин уменьшил нормы потребления) Это несправедливо и у нас "Батькивщина" отстаивала интересы жителей в суде, Я тогда не смогла подать свое заявление, т.к. сломала ногу (тройной перелом лодыжки). До сих пор мучаюсь на пластине. А они до сих пор!!! пишут этот долг…И что теперь делать? Могу ли я , пенсионерка с болячками и с этим несправедливым долгом да еще с новыми тарифами, платить придуманный этот задним числом "долг" ??? это несправедливо! Совести у вас нет!!! Да уже за давностью и положением пенсионеров в стране (есть у вас мать???) можно и закрыть вопрос.
Відповідь модератора сайту:
27 листопада 2018 року постановою Верховного Суду по справі № 826/2507/18 вирішено залишити без змін рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 30.05.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 09.08.2018. Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 30.05.2018 визнано протиправною та нечинною Постанову Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 203 “Про норми споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників”. При визнанні протиправною та нечинною Постанови № 203 та п. 1 Постанови № 204, залишаються чинними норми споживання природного газу споживачами, необладнаними індивідуальними лічильниками, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 8 червня 1996 р. № 619 в редакції від 29.10.2002 р., тому з 01.12.2018 року обсяг розподіленого газу, який буде виставлятися на особові рахунки споживачів для сплати буде розраховуватися за наступними нормами: – для споживачів, що використовують плиту газову за наявності централізованого гарячого водопостачання встановлена норма споживання газу на одну особу на місяць на рівні 9,8 куб.м. – для споживачів, що використовують плиту газову у разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача встановлена норма споживання газу на одну особу на місяць на рівні 18,3 куб.м. для споживачів, що використовують плиту газову за наявності плити газової та водонагрівача встановлена норма споживання газу на одну особу на місяць на рівні 23,6 куб.м.
Анна Іщенко, о/р 21744, Херсон [28.12.2020, 22:57].
Добрый день! Переплата образовалась в 2018 и 2019 годах. В 2020 году ничего не оплачивали. Какие нужны квитанции для возврата переплаты?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.