Додати запис до гостьової книги

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.
Ваша електронна адреса та особовий рахунок не будуть опубліковані.
Ваш запис буде опубліковано в гостьовій книзі після модерації.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти чи не публікувати записи.
541 запис
Тамара, о/р 222282, Херсон [23.12.2020, 13:42].
Добрый день,скажите пожалуйста по какому номеру можно вызвать контролера для снятия показаний в связи с переплатой?По номеру 31-65-55 невозможно дозвониться. Есть ли еще номера телефонов для вызова кнотролера?
Відповідь модератора сайту:
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера – окрема черга для заповнення заявки.
Ірина, о/р 37387, Херсон [23.12.2020, 13:05].
Скажіть, будь ласка, до кого звертатися, щоб виправили останні показники за листопад 2020, замість невідомо звідки взятих 540м3 має бути 379м3, у нас немає неправильно нарахованих спалених 171м3 за листопад і 1337 грн боргу за них. Навіть зараз на лічильнику 384.8 м3. Дякую!
Відповідь модератора сайту:
Показники надані через систему вайбер 02.12.20
Валентина, о/р 10379, Скадовськ [23.12.2020, 12:32].
Доброго дня! В зв'язку з існуючою переплатою, звернулися сьогодня на ел.пошту pressecr@khersonregiongas.com.ua для отримання інформації як повернути кошти. Доки чекаємо відповідь вирішили викликати контролера для оримання акту. Намагалися викликати контролера за телевоном м.Скадовськ (05537) 5-30-96, оскільки модератор сайту пише про можливість визивати контролера за телефоном . Проте нам відмовили і сказали про необхідність особистого візиту для виклику контролера. Скажіть, як нам бути? І чи необхідно взагалі викликати контролера якщо щомісячно дисципліновано повідомляли показники крім того останній візит контролера був в кінці листопада 2020 року!
Відповідь модератора сайту:
Так, краще викликати контролера
Татьяна, о/р 1073538, Херсон [23.12.2020, 00:14].
Відповідь модератора сайту: Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua. В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок. Добрый вечер! Каким образом отправить запит? Через свою электронную почту? Или на вашем сайте отправляется? Можна подробнее написать? Хочу вернуть переплату за газ, не могу понять что именно для этого надо? Какие сканы документов и куда потом отправлять?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Татьяна, о/р 36786, Херсон [22.12.2020, 23:23].
Татьяна, о/р 36786, Херсон[21.12.2020, 23:12]. Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее – 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц. Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен! Відповідь модератора сайту: На показники 440 борг актуальний. Вопрос: Как Вы можете это подтвердить мне документально? Можете прислать Ваши подтверждения на электронную почту?
Відповідь модератора сайту:
Якщо ви незгодні із нарахуваннями, підійдіть до найближчого абонпункту з квитанціями про сплату для перерахунку.
Олена, о/р 43359, Херсон [22.12.2020, 22:46].
Який алгоритм дій для переоформлення особистого рахунку при покупці квартири? куди звернутися? Чи є електронна черга?
Відповідь модератора сайту:
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: – документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); – документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта). – якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
игорь, о/р 36243, херсон [22.12.2020, 22:11].
Добрый день,есть большая переплата за "Херсонрегiонгаз", есть ли возможность каким-то образом эти деньги перенести на АТ "Херсонгаз"?? (Послуга з розподілу природного газу)
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Наталія, о/р 201060, Херсон [22.12.2020, 19:33].
Скажіть будь ласка чи можна повернути переплату від херсон регіонгаз, після того як буде складений договір з новою компанією?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Людмила, о/р 9348, Новая Каховка [22.12.2020, 18:19].
Ув.модератор! Эл.почту,которую вы указывается не активна,напишите другой способ вернуть на бан.рас/сч. переплату по газу.
Відповідь модератора сайту:
Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Людмила, о/р 9348, Новая Каховка [22.12.2020, 18:14].
Ув.модератор! ВЫ каждому пишите разную эл.почту. Відповідь модератора сайту: на ел адресу Secretary@Khersonregiongas.com.ua,secretary@rhersonregiongas.com.ua.Напишите пожалуста правильную эл.почту,чтобы можно было вернуть переплату по газу на свой банк.рас.сч.
Відповідь модератора сайту:
Secretary@Khersonregiongas.com.ua
Артур, о/р 223598, Херсон [22.12.2020, 17:28].
"Якщо ви правильно надали усі документи, вони взяті у роботу." Какие документы? Вы же писали что нужно "Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua" Про документы ничего не было сказано.
Відповідь модератора сайту:
Якщо ви надіслали запит – у відповідь на ваш лист надходить файл із інструкцією
Юлия, о/р 66816, Херсон [22.12.2020, 17:22].
Добрый день. Подскажите какие нужны документы для переоформления лицевого счета после покупки квартиры?
Відповідь модератора сайту:
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: – документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); – документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта). – якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Олексій, о/р 65116, Херсон [22.12.2020, 17:18].
Доброго дня. Я маю пільги, які отримую у безготівковій формі. За іншими комунальними послугами від Мінсоцполітики пільга зайшла ще 18.12.20 р. В кабінеті споживача насьогодні я ще маю перед Вами заборгованість. Скажіть, будь-ласка, чи зайде пільга за моїм особовим рахунком за листопад 2020 року до ТОВ "Херсонрегіонгаз", чи я матиму перед Вами заборгованість і маю її сплатити самостійно.
Відповідь модератора сайту:
Цю інформацію ви маєте уточнити в органах УПСЗН.
Ворчакова Галина, о/р 2840, Каховка [22.12.2020, 17:15].
Добрый день ! Пожалуйста , помогите , хочу оплатить за ноябрь 2020 за газ , контролер изменил по акту фактические показания , вы их зафиксировали в кабинете , а сумму оплаты не изменили. Пожалуйста , исправьте сумму оплаты за 11.2020. очень хочу с вами рассчитаться… Спасибо
Відповідь модератора сайту:
На показники 7530 борг- 117,36
Артур, о/р 223598, Херсон [22.12.2020, 17:05].
А что делать если на pressecr@khersonregiongas.com.ua было отправлено письмо, а обратной связи нет
Відповідь модератора сайту:
Якщо ви правильно надали усі документи, вони взяті у роботу.
Микола, о/р 10730, Скадовськ [22.12.2020, 15:42].
Подали заяву на повернення коштів, додали до неї копію паспорту, коду, банківські реквізити, платіжні доручення, подзвонити з Херсонрегіонгаз і сказали визивати контролера для зняття показників та додати акт з фото до документів на повернення, наразі нам відмовили у поверненні коштів,але у бланку Вашої заяви на повернення написано,що визивати контролера потрібно, якщо він був більше 6 місяців назад, а у нас він був на початку листопада.Показники знімав контролер і вносили кожен місяць через сайт, чому знову надо це робити?Чекати контролера зараз дуже довго, велика черга.
Відповідь модератора сайту:
Вам вірно відповіли.
Лена, о/р 7696, Каховка [22.12.2020, 15:35].
Куда будут перечилены мои деньги икому если небудет возрата. 3квитанции есть производите расчетпо трем месяцам.И повторяюсь есть абонкнижка в которой пропианы сумы оплаты и в которой стоят печати укрпошты. УВАС должники уважаемые люди сними нужно договариватся а нормальных плательщиков можно обмануть(кинуть).
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Олена, о/р 7967, Кардашинка, 29 Квартальна б. 191 [22.12.2020, 15:02].
Де я можу дізнатися ЕІС ТОВ Херсонрегіонгаз? Не можу знайти ніде у чеках проплату мова не йдеться про ЕІС. Дякую
Відповідь модератора сайту:
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними – він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Надежда, о/р 208117, Херсон [22.12.2020, 14:13].
Доброго времени суток. Скажите, пожалуйста, как в декабре месяце будет считаться льгота многодетной семье за газ?
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021
Наталія, о/р 201060, Херсон [22.12.2020, 14:05].
Доброго дня, скажiть будь ласка, якщо в цьому місяці сплатила на регіонгаз, то ці кошти треба повертати і платити на іншу компанію?
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
николай, о/р 17170, с ХЛЕБОДАРОВКА ЧПЛЫНСКИЙ Р-Н [22.12.2020, 13:57].
подскажите как оформить пере плату по газу если при сверке в Чаплынском участке пере плата есть а когда приходит контролер то у него в ведомости стоят нули он отказывается выписывать акт сверку едешь опять в чаплынку пере плата опять есть помогите разорвать этот заколдованный круг
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Микола, о/р 10730, Скадовськ [22.12.2020, 13:26].
Так на повернення передплати потрібен акт інвентаризації,якщо контролер був на початку листопада і записував показники лічильника?
Відповідь модератора сайту:
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Николай, о/р 2429, Н.Каховка [22.12.2020, 13:25].
Добрый день. Подскажите пожалуйста как и по какому номеру можно вызвать контролера.
Відповідь модератора сайту:
м.Нова Каховка, 4-64-88, 4-55-84
Анатолий, о/р 55008, Херсон [22.12.2020, 12:35].
Забыл пароль личного кабинета,не могу восстановить вторую неделю.Пишут проверяйте электронную почту.но там ничего нет. Что делать? Нужен EIC код дачи,не ехать же в Гопри и стоять в очереди?
Відповідь модератора сайту:
Длі відновлення паролю натисніть – ЗАБУВ ПАРОЛЬ
Вікторія, о/р 5542, Гола Пристань [22.12.2020, 12:28].
Доброго дня. Ми отримуємо субсидію. Зараз (з 1 грудня усіх користувачів перевели на Навтогаз України). Оплата ОщадБанком за листопад булв проведена не на вашу установу, а на Навтогаз…Служба соціального захисту 14 грудня усім клієнтам Херсонрегіонгазу змінила постачальника і рахунки пішли на іншу організацію, оскільки банк зробив проплату за листопад 18.12.2020 року. Як нам бути у цій ситуації. Сумма 1697,81 пішла Навтогазу, і відповідно Херсонрегіонгаз виставляє нам борг…..
Відповідь модератора сайту:
Ви маєте повністю розрахуватися із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 01.12.2020
Анатолий Кузьмич, о/р 38542, Херсон [22.12.2020, 12:02].
Добрый день. С наступающими Новогодними праздниками Вас! По существу:По состоянию на 01.12.2020 года моя переплата за газ составляет 173.36 грн. В связи с необходимостью перехода на другого поставщика, пожалуйста, сообщите что мне делать, чтобы эти деньги не пропали. Может быть возможно перечислить на нового поставщика или перечислить на АТ "Херсонгаз", или получить налом.Пожалуйста, рассмотрите мой вопрос и сообщите мне что я должен сделать чтобы реализовать указанные варианты. Спасибо
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Татьяна, о/р 36786, Херсон [21.12.2020, 23:12].
Добрый день!Вы выставляете долг по абоненту 36786 на 21.12.2020г. в сумее – 1188,23грн.Принцип начисления кубических метров понятен, если не передавали показания каждый месяц.    Есть акт осмотра Вашим контроллером (Кузовая Н.В.уд162/20) № 009862 от 29.09.2020г с указанными в нём показаниями и всеми необходимыми данными  счетчика. Настоятельно прошу Вас провести корректировку по начисленному Вами долгу непосредственно в личном кабинете абонента 36786. Нас окружают IT технологии, а нас по старинке заставляют стоят в очередях.Готов предоставить Вам дополнительные необходимые документы в электроном виде для урегулирования этого спорного вопроса.Заранее Вам благодарен!
Відповідь модератора сайту:
На показники 440 борг актуальний
Микола, о/р 10730, Скадовськ [21.12.2020, 21:57].
Підкажіть, якщо контролер був на початку листопада і зняв покази лічильника, то треба визивати контролера знову для фіксації показів для повернення передплати.Чи повинен контролер складати акт при кожному знятті показів?
Відповідь модератора сайту:
Акт складається в разі інвентаризації
Екатерина, о/р 40047, Херсон [21.12.2020, 20:07].
Добрый вечер. Пришло письмо с инструкциями по переводу переплаты на банковский счёт. Не совсем понятны примечания и хотелось бы уточнить следующее: 1. За какой период нужны фото показаний счётчика? Хватит за последние 6 месяцев? 2. Нужно ли вызывать контролёра, если фото показаний есть и я смогу переслать их в пакете документов для перевода переплаты? 3. Все собранные бумаги нужно переслать одним файлом. Нужно их отсканировать одним документом, чтобы шли просто на страницах друг за другом? Или имеется в виду отправка всех документов в одном заархивированном файле в письме? Заранее спасибо за разъяснения. С уважением, Екатерина.
Відповідь модератора сайту:
Так достатньо, вразі якщо ви надаєте показники лічильника регулярно. Про необхідність викликати контролера вам повідомлять Всі документи мають бути в 1 електронному листі
Майя, о/р 14371, Херсон [21.12.2020, 19:41].
Добрий день. Не передавала показники газового лічильника по телефону, зараз з'ясувала, що протягом липня-жовтня п.р. сплачувала за газ, однак нарахування в особовому рахунку відсутні взагалі. У зв'язку з чим показники станом на 01.12.2020 в особовому рахунку занижені та не відповідають дійсності. Яким чином виправити ситуацію?
Відповідь модератора сайту:
Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера – окрема черга для заповнення заявки.
Сидорук, о/р 41247, Kherson [21.12.2020, 17:54].
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, как поступить, если на сегодняшний день образовалась переплата по газу в размере около 1000 грн, а хозяин квартиры не сможет в ближайшие месяцы приехать в Херсон для сверки
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Мария, о/р 1093, г.Голая Пристань [21.12.2020, 17:26].
Я уже трижды пробую сделать оплату за газ, но Привет 24 пишет, что ошибка и оплата не проходит. В банке же говорят, что причины не знают. Реквизиты я проверила, все правильно. Может, что поменялось?Подскажите как быть.
Відповідь модератора сайту:
ТОВ "Херсонрегіонгаз" Природний газ Отримувач: ТОВ "Херсонрегіонгаз" код ЄДРПОУ: 39500143 р/р: UA823223130000026031000001473 в філії АТ "Укрексімбанк" в м. Херсоні, МФО 322313
Людмила, о/р 7684, Каховка [21.12.2020, 17:05].
Добрый день Мы с мужем давно пенсионеры 70-71 год у мужа 4 год инсульт он лежачий Нам в 2019 году отключили газ поставили пломбу 8 декабря сего года мы за все заплатили нам помогли родственники 9 декабря я все документы сдала нам должны рассчитать сколько надо заплатить за подключение Но увы сегодня 21 декабря и Татьяна Юрьевна ничего не рассчитала говорит ей некогда В квартире10-12 градусов тепла Если бы слышали как она со мной разговаривала Я начала просить чтобы она нам рассчитала побыстрей а она меня выгнала и сказала когда будет время Я просто чувствую что Новый год будем сидеть в холоде
Відповідь модератора сайту:
Роботи за вашим замовленням заплановано на 2.12.20
Лена, о/р 7696, Каховка [21.12.2020, 17:03].
Как вернуть переплату газа если вгоргазе города требуют чеки оплаты за 20год но есть только 3чека остальные утеряны.Но в абонкнижке за все месяца проставлены печати о оплате.Оплата производилась на укрпоште.Копии пошта не выдает.В электронном виде в личном кабинете все данные о оплате есть. Оплата всегда производилась вовремя и даже напирет.Надеюсь вопрос решится положительно ваш клиент .
Відповідь модератора сайту:
Без підтвердження фактичної сплати – повернення коштів неможливе.
Олена, о/р 45139, Херсон [21.12.2020, 17:01].
Добрый день! Пока не заключён договор с новым поставщиком газа за декабрь месяц за природный газ платить Херсонрегионгазу или временному поставщику Нефтегазу?
Відповідь модератора сайту:
З 01.12.2020 Товариство не здійснює постачання природного газу побутовим споживачам (населення) Херсонської області. Кожний споживач самостійно має обрати свого постачальника протягом 60 днів до 29.01.2021
Віктор, о/р 33978, Херсон [21.12.2020, 16:52].
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка: 1) Для повернення коштів (переплати) за газ, за який період необхідно надати квитанції про оплату за природний газ? 2) Що робити у випадку, якщо оплата за газ здійснювалась як у терміналі банку, так і через "Приват24"? 3) Заява про згоду повернення зайво сплачених коштів та повернення їх платнику пишеться у довільній формі? Дякую.
Відповідь модератора сайту:
Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Алла, о/р 27801, Херсон [21.12.2020, 16:16].
Подскажите, что такое ЕIСкод?И как его можно уточнить?
Відповідь модератора сайту:
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними – він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку.
Маргарита, о/р 60016, Херсон [21.12.2020, 13:57].
Пишу звернення другий раз, бо не бачу попереднього і відповіді на нього. Я стала клієнтом Нафтогазу 16.11.20, моя мати 04.11.20. Яким чином зробити оплату, щоб не стати боржником а ні у старого постачальника, а ні у нового.
Відповідь модератора сайту:
Ви маєте повністю розрахуватися за постачання із ТОВ Херсонрегіонгаз станом на 16.11.20 та 04.11.20
Борис Марченко, о/р 6077657, Херсон [21.12.2020, 13:22].
Добрый день! Дозвониться к вам – нереально! Страница "обратная связь" – не работает. Записываться в 4.00 в очередь живую для человека 80 лет – это… Вопрос – имеется переплата по газу и по доставке. Можно ли зачесть сумму переплаты по газу авансом на доставку? Абонент 56XM35T060776573 -переплата на 30.11.2020 за газ 1232,13 грн, доставка – 109,44 грн. Абонент 56XM35T000499002 – переплата на 30.11.2020 за газ 323,74 грн, доставка 12,76 грн.
Відповідь модератора сайту:
Дана процедура неможлива. Для отримання інструкції та заяви на повернення коштів надішліть запит на ел пошту – pressecr@khersonregiongas.com.ua В разі підтвердження фактичної переплати, кошти будуть повернуто тільки на вказаний банківський рахунок.
Татьяна, о/р 3071, Гола Пристань [21.12.2020, 12:58].
Добрый день! Для того чтобы вернуть переплату за газ нужны оригиналы квитанций.Я плачу через Приват24 и все чеки сохраняются там,при распечатке их через время на чеке написано дубликат. Обьясните пожалуйста почему их отказываются принимать,разве это не является доказательством оплаты?
Відповідь модератора сайту:
Де саме їх відмовилися приймати і чи тільки в цьому полягає відмова?